Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Četba dnešní mládeže

No, já sám úplně nevím.
Souhlasím, že probírat to chronologicky je logické.
Obávám se, že tohle se řeší hodně špatně. Pokud by se jelo dejme tomu v obráceném pořadí (od moderní doby po minulost), je to taky blbost, protože člověku pak uniknou všechny souvislosti. Ta díla na sebe samozřejmě navazují (a období a okolnosti a bla bla) a navazuje to nejspíš taky na dějepis.
Možná se zkusit v prváku a druháku víc zaměřit na literaturu a méně na slohovky apod. a mít probranou většinu literatury už na přelomu třeťáku/čtvrťáku. Potom už se zaměřit více na opakování a zmíněné slohovky (a ten zbytek, který se v literatuře probírá).

Jenže třeba my toho slohu moc nepsali, takže otázkou je, zda by se něco zásadně změnilo. Těžko říct, jestli má tohle nějaké vhodné řešení.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat