Tablet je pouze konzumní hračka, která je opravdu k ničemu. Notebook umožňuje i tvořivou činnost, ale ne vždy a na základním a středním stupni při výuce je též zbytečný. Ono jde též o finanční zájmy, viz Indoš.
To spíše považuji za užitečný pokus Raspberry Pi, který původně měl sloužit právě k výukovým účelům. Ono totiž něco vytvářet a konzumovat již vytvořené je zásadní rozdíl.
Obávám se, že tabule a křída je zatím nenahraditelná a zatím nikdo nic lepšího nevymyslel, stejně jako tužku a papír. Psací písmo učí disciplině, procvičuje jemnou motoriku, soustředění a přesnost. Právě "navazování" písmenek zahazuje ta zrůdnost holčiny a viz také kde je umístěná čárka nad samohláskami. Co se týče školství, problém je státem prováděné snižování vážnosti a postavení učitele/ky a masivní feminizace, což je též důsledkem mzdové politiky. Kdejaký tupý pucflek na ministerstvu má více než zkušený učitel/ka. Mno, a rok 1989 znamenal též revoluční běsnění, kdy kdejaký blb na pozici ministra vymýšlel kraviny a nejlépe vše opačně než předchůdce a ta banda aparátčiků slintala a slintá blahem dosud.