Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Auta vašeho života

Tak jestli to někoho bude zajímat:
Wartburg 1000 - nejnovější verze z těch starých co se k nám dovážely. koupili to rodiče, po 32 letech to koupil někdo kdo s tím pak ještě jezdil (jednou jsem ho zahlédl a poznal podle SPZ, přestříkaný jinou barvou)
Š 100 - tchán na důchod vyměnil byt (jako voják z povolání se dostal do Košic) - dohodl se, že když mu uvolním garáž, že jeho škodovku mohu taky používat - tak asi na úrovni toho wartburga (byl jsem u něj zvyklý, že když jedu 90 a přišlápnu plyn, tak trochu zrychlím, škodovku to celkem nezajímalo), pak ji prodal a koupil od švagra
Š 120, tu jsem hodnotil jako o třídu výše. Když jsme se jí zbavovali, nikdo ji nechtěl koupit, tak šla na ekologickou likvidaci.
Renault Thalia 7 let - když škodovce končila technická kontrola, uvažovali jsme, jestli do ní vrazit pár peněz, aby ještě prošla nebo koupit něco novějšího. Jezdila dobře, ale už byla dost prorezlá tam co to nebylo vidět, i když jsme se snažili ji udržovat ošetřením spodku a dutin, asi v ní byly dutiny, kam se ta nástřiková hmota nedostala ale voda a sajrajt ze silnice ano. Uvažovali jsme o nějakém slušnějším ojeťáku tak do 170kKč. Po autobazarech jsme tehdy viděli buď auta co si jejich majitelé představovali, že za ně utrží tolik, aby si koupili nové auto a ještě jim zbylo na benzín nebo naopak taková jen je nabrat na vidle a odvézt do šrotu. Pak jsem jel kolem thalie s nápisem "již od 163000Kč" vystavené u benzínové pumpy. Tak jsem se byl v prodejně zeptat, jestli v tom není zakopaný pes - byl, ta cena platila jen s výýýýhodným financováním, ale manželce se líbil a nemusel jsem řešit, jestli nám ho přihlásí (to se stalo kolegovi co si koupil ojeťáka kde předchozí majitel namontoval motor co tam neměl co dělat a když to kolega chtěl reklamovat v bazaru co to koupil tak se mu bazarník vysmál), jestli nám ho neseberou jako kradené (to se stalo jinému kolegovi), přetočený tachometr, utajené havárie a další chuťovky co se prý u ojeťáků mohou vyskytnout. Jsem s ní spokojený, hodnotím ji o třídu výš než Š120. Předtím, než jsem se definitivně rozhodl jsem absolvoval jako spolujezdec služební cestu ve fábii asi 400km, pravda, nebyla to současná verze, a dospěl jsem k názoru, že něco takového mi nesmí do baráku.
Pokud někdo vozí nos nad tímto typem - byl levnější tak o 50 - 100 tisíc než fábie s podobnou výbavou (m. j. klimatizace, výborná věc v těchto pařácích, už bych auto bez klimatizace nechtěl), motor 1,2 - chtěl jsem 1.4, ale ukecali mne, že typ s podobnou výbavou, ale slabším motorem mají na skladě a že ten motor stačí, pokud nebudu tahat těžké přívěsy, skutečně pro mne stačí, ale pokud bude na dálnici povolená rychlost 160, s tím by problém nebyl, ale už bych neměl rezervu výkonu na předjíždění. Pokud by někdo vozil nos po emblému výrobce, tak lepší unda na kapotě nežli okot za volantem.
Jak tu někdo psal, že jsou ti co se večer modlí ke koncernovým vozům, to bych neřešil, když se začtu do diskusí kolem aut, tak mi připadá, že každý lišák chválí svůj ocas.
A ještě mám v garáži ČZ 175/477/7, loni jsem ji protlačil skrz STK, nějak jsou s ní problémy, asi tam byl starý benzín a nabobtnalo těsnění v palivovém kohoutu, benzín je tam čerstvý a těsnění jsem sehnal nové, ale nemohu se dokopat k tomu, abych se jel projet.
A svého času jsem jezdil i na vypůjčených pionýrech - když jsem si zvyknul na ČZ a sednul jsem na pionýra, měl jsem divný pocit - přede mnou nic, pode mnou nic.
A jak je teď u frikulínů módní výraz, kolik toho nalítali po silnicích, tak já jsme nalítal asi 90 hodin s tímhle http://cs.wikipedia.org/wiki/Let_L-13_Blan%C3%ADk ve vzduchu. Ale už je to tak dávno, že to asi bude promlčené.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat