
Sušenky jsou čím dál lehčí!!!
Zdravím, zajímalo by mě, co si myslíte o výrobcích jako jsou tatranky, různé fidorky, horalky. To všechno jde uplně do háje. Ještě tak před pěti lety to trošku za něco stálo, ale teď jsou jak pírka. Proč proboha? Je to z důvodu úspory? Proč jednoduše nedaj normální hmotnost a nezvednou cenu?
Když si to své zákazníky najde tak proč ne... Každý umí číst a může se rozhodnout, jestli si tu pidisušenku koupí
čipsy nežeru, nechutnají mi.
Můj pohár přetekl. Založils dnes další irelevantní thread (kolega odstranil). Nemůžeš říct, že jsem s tebou neměl trpělivost. Máš ho tam. (mif)
A mohu-li se zeptat, co zas ten mantynel "vymyslel"? Díky
Vadí mu, že do košů ve vlacích nedávají pytlíky a musí to tady všem cpát.
Proč by tam dávali pytlíky? Tyto koše jsou určený podlemě výhradně na projetý jízdenky. Nesnášim, když tam někdo vyhazuje něco jiného!! Například žvejkačky, nebo v létě papírky od mazlavejch bonbonu. Chudák potom uklízečka (či strojvedoucí, nevím kdo tohle má na starosti) to musí uklízet.
Na jízdenky to určitě není. Ty můžeš vyhodit až po opuštění nádražního prostoru.
Náhodou odhozený nonbóny jsou fajn, když ještě nejsou moc ojetý.
Předžvejknutá žvejka taky není k zahození. Proto se nám říká "plýtvavý národ"!
nikoli. jízdenku zahazuju okamžitě po defloraci průvodčím, už pro mě nemá cenu.
kdyby ji chtěl revizor, je v koši nahoře.
Děkuji Vám všem za názory, zajímavé čtení. Omlouvám se za můj neandrtálský dotaz, ale ráno mě to prostě zorhořčilo. Kousnul jsem do sušenky, podruhý, potřetí ... "kruci, kde je?!" A to vyvolalo nutkání dát sem dotaz, protože jsem měl debaty zrovna otevřené.
Hele, ono je to se vším. Chipsů bývávalo 100g, velký jogurt měl 500g a tak podobně. Je to snažší, cena zůstane stejná ale prodá se méně. To je celé...
No jo, spousta lidí raději oželí pár gramů, ale vyšší cenu by těžko rozdejchávali. Já su strašně rád za ten zákon, kterej nařizuje obchodníkům na cenovky v regálech psát cenu v přepočtu na kg, či litr. Díky tomu si můžu alespoň porovnat, zda je to levnější opravdu levnější. A pak taky čtu cenovky, abych náhodou místo sýra nekoupil "sýr sýrového typu", protože raději chci opravdový sýr a taky chci párky s masem.
Někde jsem četl úžasnej výrok nějaké vedoucí nějakýho rychlýho žrádla, tuším McDonald, kde lidi, co čumí v první řadě na cenu kupovanýho žrádla, nazvali jako "cenově citliví zákazníci". Nevím proč, ale mně to přijde vcelku srandovní.
Ještě by to chtělo i na jiné typy zboží, třeba toaletní papír. Tam speciálně se to dost obtížně přepočítává.
Je zvláštní, že mně chutnají NEpárky (bezmasý výrobek) více, než ty drahé (masé) párky.
Protože je taková obchodní politika, vychcaný zákazník, taky zákazník. A samozřejmě je zcela nepřípustné, tomu "zákazníkovi" dávat jakkoli najevo, že je vychcaný, případně jakkoli "jiný" než běžný, normální zákazník. Pro hnidopichy upozorňuji, že vychcaností nemyslím to, že se někdo snaží nakoupit v akci.
Dělám v obchodě již 10 let a už jsem pár "zákazníkům", řekl do očí, že o jejich peníze nestojím, jelikož pro mě nejsou zákazníky, ale vychcanci. Například, když někdo chce změnit IMEI na telefonu, jelikož je zablokovaný policií a po vysvětlení, že jestliže ho našel, měl by ho už ze zákona vrátit mi odvětil, že to není moje věc, že mu nikdo nikdy nic nevrátil. Nebo když si někdo koupí na netu baterii do mobilu (protože je tam o 50kč levnější než u mě v prodejně), špatně zvolí kompatibilitu a pak se ptá, zda by nešla vyměnit u mě, jelikož prodávám baterie stejné značky a že si koupí ještě špagát na zavěšení telefonu na krk (mimochodem nejlevnější položka co v obchodě nabízím).
Prostě nestojím o takovéto lidi a pokud kvůli tomuto přístupu zkrachuju (zatím to tak nevypadá, bohudík), nedá se nic dělat, ale já ze zkrátka nedovedu tvářit, že takovýto vyjebanec je pro mě zákazníkem a vážím si ho stejně jako jiného...
Tento přístup obchodníků "náš zákazník, náš pán", byť je jakýkoliv jenom umocňuje v lidech dojem nepostradatelnosti a pocit "že mohu všechno" z pozice zákazníka... Je to vidět čím dál víc. Každou chvíli řeším, "Ale já to chci vrátit, mě se to už nelíbí a mám NA TO NÁROK". Po vysvětlení jak se věci mají a že já jsem solidní obchodník a i když nemusím, nabízím mu výměnu za jiné zboží, se znechuceně otočí a se slovy "hmmm to je přístup" odchází... Co v tom tedy je? Telefon se mu už nelíbí, dle jeho slov a chtěl by jiný, prosím, není problém, vyměním za jiný typ, dle přání. To ale nechtějí, chtějí peníze, proč asi? No protože včera Elektroworld udělal akci, nakoupil jich 10.000kč a dostane se s cenou o pár stovek (většinou 2 - 400kč, podle výše ceny) níž a vyjebaneček by si ho raději koupil tam. No a pokud by jich Euronics za týden nakoupil 50.000ks a dostal se ještě o dvě kilča níž, celá akce by se opakovala zase v Elektroworldu...
Samozřejmě upozorňuji, že tyto případy, jsou bohudík zatím v menšině, i když trend roste, tak se to zatím dá... Slušných zákazníků si vážím velmi.
Já děkuji, pobavili jste mě, pánové
, hlavně IQ
Ona ta miniaturizace se dotýká snad všeho,nedávno jsem si všiml,že se nejmenovaný prací prášek /krabicová verze/ "smrskl" z 600 na 500g.
Má to i sekundární výhodu. Méně hmoty je méně kalorií (pokud neupravili recepturu na "ještě chutnější", což obvykle znamená víc tuku a cukru) a člověk po jedné tyčince tak nepřibere. A je mu žinantní sežrat dvě. :)
Nebo 5
Bohužel neznamená. Nestlé to zmrvilo - více cukru, nekvalitní podřadný rostlinný tuk, atd...
Bohužel je to tak. Ubere se trochu na váze, začnou se používat podřadnější suroviny, hlavně že cena zůstane a nemusíme zdražit o padesátník. Naštěstí to člověk může přečíst a nemusí kupovat.
....a budou ještě menší a menší, až budou nejmenší na celém světě.
A pak udělají původní velikost a budou se tvářit jako XXL edice.