Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > E-recepty

E-recepty

[Registrovaný] Yarda, 21.07.2017 08:36, Debata, 34 příspěvků (542 zobrazení)

Manželce - lékařce v místní nemocnici, důchodkyni co pár let přesluhuje přišel tenhle časopis
http://www.lkcr.cz/doc/tempus_file/tm-07_08_17-130.pdf
[tm-07_08_17-small-134.jpeg]

a málem ji kleplo, že ti klauni to s e-recepty myslí vážně.
Švagr, praktický lékař co už taky nějakou dobu přesluhuje v příhraniční oblasti se nechal slyšet, že v okamžiku povinného zavedení e-receptů zavře krám.

http://rotter.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=610804

Už zase slavně vítězí dobrá myšlenka nad zdravým rozumem.

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Co všichni vyšilují ?? e-recept dobrovolně zavedli lepší lékaři již ví… kozakl 21.07.2017 08:55
Neviděl jsem v poslední době ordinaci, kde by nebyl jako nástroj počít… IQ37 21.07.2017 09:55
no když to tak čtu, tak se snad rozhodnu umřít zdravej. kmochna 23.07.2017 06:23
Copak ? Nemáš na PC možnost tisknout .pdf ? Tvůj felčar PC nezná ? Jin… kozakl 23.07.2017 08:44
Přečetl sis ten příspěvek, na který kmochna reaguje? E-recept, ne-e-re… Zarniwúp 23.07.2017 12:04
Já bych to nehrotil. Jestli je pan doktor sklerotik, zapomene napsat p… mif 23.07.2017 12:09
Rozhodně jsem to nechtěl hrotit. Přišlo mi to jen vtipný. :-) Zarniwúp 23.07.2017 13:00
Kdo to zná,jak e-recept funguje,tak potvrdí,že o tom nic moc nevíš. E-… kozakl 23.07.2017 14:25
:)) Ty jsi Kmochnův tiskový mluvčí,nebo ho máš jen rád ? kozakl 23.07.2017 14:26
Pochopils to správně. Já jsem to sem nepsal, že bych si stěžoval na do… IQ37 23.07.2017 16:06
Splete se každý,já to zase pojal,že někomu vadí nové trendy. Já e-rece… kozakl 23.07.2017 21:35
Tak k dochtorovi chodí ti, kteří mají trošku jinou filozofii. :-) IQ37 23.07.2017 09:33
Že ministerstvo financí donutí i toho nejhloupějšího živnostníka komun… L-Core 21.07.2017 13:20
+1 jj, dvojí metr jak vyšitej. touchwood 07.11.2017 15:29
Neviem presne o co v erecpetoch ide, ale tych odmietani novych technol… fleg 24.07.2017 09:13
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/483667/starsi-lekari-hrozi-… Yarda 26.07.2017 16:50
Pochopím, že skončila po zavedení EET vesnická hospoda, kde si x let t… L-Core 26.07.2017 20:38
http://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=618678 Yarda 15.08.2017 19:58
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/484159/mladym-lekarum-venko… Yarda 16.08.2017 08:31
https://www.lidovky.cz/zbytecnost-za-pul-miliardy-ktera-neprinese-zadn… Yarda 02.10.2017 10:14
[tm-10_17-titul-105.jpeg] http://www.lkcr.cz/doc/tempus_file/tm-10_17-… Yarda 07.11.2017 08:24
Vyjádřím se ke stránce 27, Nevýhody elektronického receptu. Dál jsem p… IQ37 07.11.2017 11:24
Člověk žasne, čeho jsou "lékaři" schopni (pokud tenhle výtvor opravdu… Yarda 07.11.2017 12:04
Třeba tady o tom píše lékař. karel 07.11.2017 12:21
Pokud sem chceš jenom reakce lékařů, měl jsi to napsat. Nechápu, jak t… IQ37 07.11.2017 12:39
Víš určitě, že to co tvůj internista dva roky používá jsou e-recepty?… Yarda 07.11.2017 16:14
Vím, co je e-recept a i to, jestli ho můj doktor používá. IQ37 07.11.2017 17:14
https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=632810 Uvidíme, jak to bud… Yarda 08.11.2017 13:08
Já lidsky chápu, že se ti to (kvůli manželce) nelíbí. A mně se zase ne… L-Core 09.11.2017 10:29
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/neni-to-rebelie-ale-povinne-erecep… Yarda 12.11.2017 14:28
Lenze problem prestartnuteho lekarskeho stavu nesposobili e-recepty, s… fleg 13.11.2017 10:19
Povinné e-recepty nechtějí a jsou připraveni porušovat zákon. Jak by… IQ37 13.11.2017 14:57
Ja si myslim, ze sa to cele zbytocne nafukuje, k lekarskemu prostrediu… fleg 13.11.2017 19:03
Shodou okolností jsem byl dneska na pravidelné kontrole u internisty (… poslední IQ37 13.11.2017 21:53

Re: E-recepty

[Registrovaný] kozakl, 21.07.2017 08:55

Co všichni vyšilují ?? e-recept dobrovolně zavedli lepší lékaři již více než před rokem. Prostě doktor,který nejde s dobou,nemá v 21.století šanci. e-recept je vynikající věc,nechat si psát opakovaně léky třeba na tlak a nezdržovat ostatní pacienty a lékaře.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] IQ37, 21.07.2017 09:55 [Upraveno]

Neviděl jsem v poslední době ordinaci, kde by nebyl jako nástroj počítač. Nechápu ty výkřiky o tom, jak je to "strašné", zejména od doktorů (jak píše Yarda). Můj doktor e-recepty už taky skoro rok používá. Lékárna je v přízemí toho baráku, jen slezu o patro níž a mám už léky nachystané na pultu.

Problém je, že doktor je občas sklerotik a nenapíše mi všechny léky, které mu předložím vypsané na papírku (buď něco přeskočí, anebo nevypíše správné množství). V tom případě na to přijdu až v lékárně - a pak se musím vracet do schodů znovu k doktorovi...

PS: A myšlenka, že by si doktoři měli sami instalovat a zprovozňovat systém e-receptů na počítačích je přece nesmyslná. To je stejné, jakoby někdo chtěl, aby se pacienti léčili taky sami. Vždyť to zvládnou levou zadní.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] kmochna, 23.07.2017 06:23

no když to tak čtu, tak se snad rozhodnu umřít zdravej.

< Odpovědět

Re: no když to tak čtu, tak se snad rozhodnu umřít zdravej.

[Registrovaný] kozakl, 23.07.2017 08:44

Copak ? Nemáš na PC možnost tisknout .pdf ? Tvůj felčar PC nezná ? Jinak nechápu...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Zarniwúp, 23.07.2017 12:04

Přečetl sis ten příspěvek, na který kmochna reaguje?
E-recept, ne-e-recept, IQ37 lítá po schodech nahoru dolů jak veverka v bubnu. :-)
Jeho lékař sice PC a e-recepty používá, ale vůbec to nevypadá, že by to byl "lepší lékař". Sklerǒza jak čepice, co mu IQ37 nepřinese napsané na papírku, to do receptu nedá, a ani to není dvakrát jisté. Otázka zní, kdy tam napíše něco opravdu špatně.
IQ37 se v podstatě už léčí sám, tak proč by kmochna na základě takového příkladu chodil k doktorovi? :-)

IQ37 promine, ono to tak horké nebude, ale je to docela veselé. Schopnost diagnostiky (do které patří i určení vhodného odborného lékaře), kterou bych u felčara vyhledával především, nemá se schopností ovládat nějaký systém na PC nic společného. Lepší lékař se tím nevyznačuje a ani to z horšího lepšího lékaře neudělá. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Přečetl sis ten příspěvek, na který kmochna reaguje? E-recept, ne-e-re…

[Moderátor] mif, 23.07.2017 12:09

Já bych to nehrotil. Jestli je pan doktor sklerotik, zapomene napsat patáčky i na papírový recepis ;-). S dovětkem o schopnosti diagnostikovat a doporučit specialistu zcela souhlasím.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Já bych to nehrotil. Jestli je pan doktor sklerotik, zapomene napsat p…

[Registrovaný] Zarniwúp, 23.07.2017 13:00

Rozhodně jsem to nechtěl hrotit. Přišlo mi to jen vtipný. :-)

< Odpovědět

Jsme přesvědčeni, že občanská neposlušnost a překročení určitých zákonů může být pro společnost prospěšná. Samozřejmě když je dobře podložená a když si ji dokážeme obhájit. Jakub Ort/Klinika :-)

Re: Já bych to nehrotil. Jestli je pan doktor sklerotik, zapomene napsat p…

[Registrovaný] kozakl, 23.07.2017 14:25

Kdo to zná,jak e-recept funguje,tak potvrdí,že o tom nic moc nevíš. E-recept se objednává na e-mail a v podstatě si pacient poručí co chce předepsat a ví co bere pravidelně. Pokud jakýkoliv lékař toto nezvládne akceptovat,nemá v cechu co dělat.

< Odpovědět

Re: Přečetl sis ten příspěvek, na který kmochna reaguje? E-recept, ne-e-re…

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2017 16:06

Pochopils to správně. Já jsem to sem nepsal, že bych si stěžoval na doktora (chodím k němu spokojeně už cca 15 let), ale ty úlety se prostě párkrát staly (i s neelektronickými recepty). Spíše nepozornost.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] kozakl, 23.07.2017 21:35

Splete se každý,já to zase pojal,že někomu vadí nové trendy. Já e-recept požívám,taktéž i on-line objednávání,nejen k doktorce.

< Odpovědět

Re: no když to tak čtu, tak se snad rozhodnu umřít zdravej.

[Registrovaný] IQ37, 23.07.2017 09:33

Tak k dochtorovi chodí ti, kteří mají trošku jinou filozofii. :-)

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Re: E-recepty

[Moderátor] L-Core, 21.07.2017 13:20 [Upraveno]

Že ministerstvo financí donutí i toho nejhloupějšího živnostníka komunikovat elektronicky (kontrolní hlášení, EET), to neřeší nikdo. Nikdo se nezastane nějaké švadleny, která spraví za měsíc čtvery gatě a musí komunikovat elektronicky. Ale chudáci doktoři, oni jsou tak neschopní, že to s PC neumí - a jejich zdravotní sestry také ne? A ta hrůza nakonec, museli by si koupit PC, kde na to vzít?

Jo. Každý kvůli tomu zavře krám a těch 50.000 měsíčně pro sebe snadno oželí. Sci-Fi.

Neber to ofenzivně či osobně, je to prostě můj obecný názor :-)
Lékařská komora neustále čímsi vyhrožuje, bere si pacienty jako rukojmí... jiné profesní organizace takovou páku nemají.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 07.11.2017 15:29

+1

jj, dvojí metr jak vyšitej.

< Odpovědět

Re: E-recepty

[Moderátor] fleg, 24.07.2017 09:13

Neviem presne o co v erecpetoch ide, ale tych odmietani novych technologii som u doktorov a ucitelov uz zazil kopec. Momentalne uz sice nemam ziadneho staleho zakaznika lekara, ale VSETCI do jedneho sice brblali, ale nakoniec sa podvolili a dovolim si tvrdit, ze dnes by sa uz k starym veciam nevracali.
To iste u ucitelov, tam obcas museli riaditelia pohrozit vyhadzovom, ale dodnes stretavam ejdenho, ktory povedal, ze na PC nebude robit ani Bohovi lebo on to ma do dochodku za par a uci dodnes a za pc sedi zakazdym, ked tam za nim pridem (masti karty vacsinou;o)).
Vseobecne elektronizacia zdravotnictva je vyborna myslienka, mozme sa bavit o sposobe implementacii, ale elektronicka zdravotna karta, erecepty, e-objednavaci system, e-komunikacia s doktorom...same super veci, ktore by som ja osobne vyuzil hned, bohuzial nefunguje z nich ani tretina tak, aby to bolo plne fukcne a pacienti spokojni.

^ Odpovědět

Re: E-recepty

[Registrovaný] Yarda, 26.07.2017 16:50

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/483667/starsi-lekari-hrozi-ze-okamzite-skonci-vadi-jim-povinne-e-recepty.html

Nejde o to, jestli je to dobré nebo ne. Ale o to, kde nahradit ty doktory co se chystají fláknout s fonendoskopem. To jsou ti co skutečně léčí a mnohdy za ně není náhrada.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Moderátor] L-Core, 26.07.2017 20:38 [Upraveno]

Pochopím, že skončila po zavedení EET vesnická hospoda, kde si x let tahali tržby z břucha a to tak, aby nepadli do DPH a aby nikdy nezaplatili ani kačku daně. EET, první kvartál, okamžitě spadli do DPH a zisk za 3 měsíce 380 tisíc… to nevypadá na pokračování vykazování přežívání hluboko pod hranicí bídy… ]:)

Ale nepochopím, proč by končil kterýkoliv lékař kvůli nějaké počítačové povinnosti. Jeho příjem to nijak neovlivní, jen prostě musí zvládnout nějakou počítačovou překážku. Jsem starý doktor, beru 50 klacků měsíčně (dobrá… tak 45). Stát si vymyslí nějakou pitomost, která mě otravuje (e-recept), tak si vyberu. Seknu s tím, důchod (který beru i tak) mám jistý (15?, 16?), těch 35 čistého snadno oželím. V tom případě to akceptuji. Komu by ta "třicítka měsíčně" chyběla, skousne zuby a jede dál.

Ale neboj, ta jejich komora opět vyvolá bouře, stávky a tábory lidu, tak ten stát to zase odloží.. nic jiného mu nezbývá :-/ Opět odkazuji na svou předchozí poznámku, že na rozdíl od lidí, kteří studovali 6 let na VŠ se stát nijak nemazlí s jakýmkoliv živnostníkem, který vylezl z 8. třídy pomocné školy - toho se všelijaké elektronicko-počítačové povinnosti týkají bez jakéhokoliv pardonu.

< Odpovědět

Re: E-recepty

[Registrovaný] Yarda, 15.08.2017 19:58

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] Yarda, 16.08.2017 08:31

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/484159/mladym-lekarum-venkov-nevoni-a-stari-praktici-utikaji-pred-e-recepty-do-penze.html

...Podle mluvčí ministerstva zdravotnictví Štěpánky Čechové problém existuje, není ale tak vážný...

Co mi to jen připomíná?

...tehdejší pražský primátor Igor Němec prohlásil, že „situace je nadmíru výtečná.“ O několik hodin později bylo pod vodou 17 kilometrů pražského metra...

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: E-recepty

[Registrovaný] Yarda, 02.10.2017 10:14 [Upraveno]

https://www.lidovky.cz/zbytecnost-za-pul-miliardy-ktera-neprinese-zadne-vyhody-stezuji-si-lekarske-komory-g34-/zpravy-domov.aspx?c=A170906_170703_ln_domov_sk

A bude hůř.
Vy co si myslíte, že se tím omezí podvádění lékařů, zajímejte se, co tahle vymyšlenost ve skutečnosti přinese. To nemá moc společného s tím, že lékař v ordinaci místo aby vypisoval recept propiskou ho nechá vyjet na tiskárně.

BTW: Nemyslím si, že úplně všichni lékaři jsou čistí jak lilie. Svého času jsem byl popotahovaný na policii, když nějaká lékařka odněkud hodně zdaleka kde jsem snad v životě nebyl na mne psala nějaké léky. Docela si lámu hlavu, jak přišla zrovna na mne, jak se k mému jménu a rodnému číslu dostala.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: E-recepty

[Registrovaný] Yarda, 07.11.2017 08:24

[tm-10_17-titul-105.jpeg]
http://www.lkcr.cz/doc/tempus_file/tm-10_17-132.pdf
Zkuste číst od stránky 27 co nás čeká a co nás asi Bohu žel nemine.

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] IQ37, 07.11.2017 11:24

Vyjádřím se ke stránce 27, Nevýhody elektronického receptu. Dál jsem prolítl více - méně jen titulky.

Ten doktor má nejméně 80 let. Tím ho nechci nijak napadat. Už několik let chodím po různých doktorech, ale nepamatuji, že by některý z nich vypisoval recept ručně, přestože nepsali e-recepty. Ať byl ten doktor starý nebo mladý. Tohle je prostě jenom kvičení doktorské lobby.

Jen další z titulků:

Udělejte vše, aby eRecepty nebyly povinné
Jak jsem (ne)zprovoznil eRecept
Elektronický recept jako EET
eRecepty musíme ignorovat

Člověk žasne, čeho jsou "lékaři" schopni (pokud tenhle výtvor opravdu pochází z ČLK).

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Yarda, 07.11.2017 12:04

Člověk žasne, čeho jsou "lékaři" schopni (pokud tenhle výtvor opravdu pochází z ČLK).

Ty jsi lékař? Já taky ne, ale manželka je lékařka a dalšího lékaře mám v rodině, tak to mám skoro z první ruky. Ale pokud nás místo lékařů budou léčit ajťáci, tak je s těmi e-recepty všechno v pořádku.
3-[3-[3-[:x:

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Člověk žasne, čeho jsou "lékaři" schopni (pokud tenhle výtvor opravdu…

[Registrovaný] IQ37, 07.11.2017 12:39 [Upraveno]

Pokud sem chceš jenom reakce lékařů, měl jsi to napsat.
Nechápu, jak to ten můj internista dělá. e-Recepty používá už cca dva roky a na nic si nestěžoval (ani ordinaci nezavíral - narozdíl od Macka viz. výše). Kdo chce brečet (hlavně o peníze), slzu vždycky vytlačí.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Yarda, 07.11.2017 16:14

Víš určitě, že to co tvůj internista dva roky používá jsou e-recepty? Manželka používá program Medicalc (nebo něco takového), šmoulové tam občas něco přišmoulí a trvá to nějakou dobu než to začne fingovat jak to fungovat má. A součástí toho je i to, že se recept vytiskne na tiskárně a doktor ho nemusí psát ručně.

Ale to NENÍ e-recept!!!

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

#

[Registrovaný] IQ37, 07.11.2017 17:14

Vím, co je e-recept a i to, jestli ho můj doktor používá.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Registrovaný] Yarda, 08.11.2017 13:08

https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=632810

Uvidíme, jak to bude vypadat, až to v lednu naběhne.
Třeba máš pravdu.

< Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: Člověk žasne, čeho jsou "lékaři" schopni (pokud tenhle výtvor opravdu…

[Moderátor] L-Core, 09.11.2017 10:29

Já lidsky chápu, že se ti to (kvůli manželce) nelíbí. A mně se zase nemusí líbit, že právě ti nejvzdělanější a nejlépe vydělávající by měli mít zase nějaké vyvzdorované úlevy (chudák doktor, on to s PC neumí a těch peněz!). Obyčejného kmána se nikdo neptá a vyvzdorovat si speciální zacházení nemá jak.

Znovu opakuji, není to nic osobního! Jen pocit nerovného přístupu.

< Odpovědět

Re: E-recepty

[Registrovaný] Yarda, 12.11.2017 14:28

^ Odpovědět

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Re: https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/neni-to-rebelie-ale-povinne-erecep…

[Moderátor] fleg, 13.11.2017 10:19

Lenze problem prestartnuteho lekarskeho stavu nesposobili e-recepty, skor ju v plne nahote odkryli.
E-recepty su ok, ak chce lekar kvoli tomu odist nech odide, ak bude malo lekarov nech to riesi vlada.
V ziadnom pripade to nie je dovod nenasadit e-recepty, alebo ich dokonca zrusit.

< Odpovědět

Re: https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/neni-to-rebelie-ale-povinne-erecep…

[Registrovaný] IQ37, 13.11.2017 14:57

Povinné e-recepty nechtějí a jsou připraveni porušovat zákon.

Jak by asi dopadli běžní občané, kdyby odmítali platit poplatky za léky, u lékaře a v nemocnicích?
Pokud se pamatuji, tak tam lítaly nějaké padesátitisícové pokuty.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

#

[Moderátor] fleg, 13.11.2017 19:03

Ja si myslim, ze sa to cele zbytocne nafukuje, k lekarskemu prostrediu mam celkom blizko, par lekarov som uz obsluhoval, moja mama pracuje stale v ordinacii a viem ako pristupuju lekari k IT.
Btw minule som bol u zubara, cakal som v kresle na ucinky injekcie...dve ordinacie spojene spolu a nesiel im akysi program, ktory den predtym prisiel technik upgradovat. Sestricka to skusala riesit po telefone, ale nevedela sa prihlasit ani pod inym userom do OS. Mna bole zub, riesil som svoje vnutro (v noci som nespal) a nepomohol som (moc sa mi nedalo rozpravat) a tak to po chvili uzavreli s tym, ze zakroky budu pisat rucne a neskor do pc nahadzu. Predpokladam, ze PC technik uz bol na ceste.
Inymi slovami lekari urcite nie su vzdy nadseni, ze musia pracovat s vypoctovou technikou, ale kto chce hlada cestu, kto nie hlada ako sa to neda.

< Odpovědět

# poslední

[Registrovaný] IQ37, 13.11.2017 21:53

Shodou okolností jsem byl dneska na pravidelné kontrole u internisty (věk kolem 50-ti let). Chvíli byl čas, nedalo mi to a zeptal jsem se ho, co on na to (e-recepty používá už něco přes rok). Odpověděl v tom smyslu, že jeho stál přechod na e-recepty necelé 2 tisíce Kč (počítač samozřejmě používá už roky), takže šlo asi jenom o software.

E-recepty jsou problémem hlavně pro přestárlé doktory, ti v "produktivním věku" s tím nemají problém. Problém by mohl nastat, pokud by odešlo hodně těch starých "venkovských" doktorů, za které by se těžko hledala náhrada. Prohlásil, že z e-receptů není pro doktora žádný efekt. Mimo jiné taky prohlásil, že je to hlavně kšeft pro IT firmy a toho, kdo tento kšeft vymyslel a realizoval. Ze státní kasy na to padly údajně už stamilióny.

< Odpovědět

Jsem blbec - takže průměr. Na každého kosa se najde kámen.

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+