Registrovat se | Přihlásit se

[Debaty] [Počítače] [Teraristika] [Akvaristika] [Kutilství] [Hry] [Právo] [Ekonomika]

[Domů] > Debaty > Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] Al Capone, 22.12.2015 23:36, Debata, 50 příspěvků (459 zobrazení)

Tak co říkáte na sedmou epizodu tohohle neskutečného fenoménu, který pobláznil už třetí generaci? Já jsem nadšen a i když bych měl nějaké výtky a tak se mi to moc líbilo a už se nemůžu dočkat Rogue One kde by se měl objevit i Darth Vader což je něco parádního. Jinak pokud chcete někdo spoilovat tak spoiler označte.

Přispět do debaty

Reklama
Předmět Autor Datum
Je tam "pár" nejasností, ale i tak za mě suprových 85% :). :)) Jenom… 001 22.12.2015 23:52
Co máš na mysli za nejasnosti? Al Capone 22.12.2015 23:55
Mno, byl jsem poněkud rozčarován. Kdybych měl film nějak charakterizov… mif 23.12.2015 06:45
Sice mam na fim jiny nazor, ale vyvracet ti nic nebudu jen mam poznamk… Al Capone 23.12.2015 09:38
Ty gumídky a podobné kokotiny bych taky eliminoval :-D icepower32 23.12.2015 10:36
Já jsem rozhodně spokojen. Film mi utekl strašně rychle, klidně bych t… Wikan 23.12.2015 10:17
dnes jsem byl s dětmi na 3D verzi - neurazilo mě to a pohled na Star D… touchwood 27.12.2015 21:33
a už se nemůžu dočkat Rogue One kde by se měl objevit i Darth Vader T… MadMike 23.12.2015 10:18
Těžko tam mohl být, když se to odehrává cca 30 let po jeho smrti. A os… Wikan 23.12.2015 10:25
Ac si myslim, ze o lordu Vaderovi to neni, tak musim vyvratit, ze v E… JR_Ewing 26.12.2015 14:44
Anakin ano, Darth Vader ne. Biologicky jde sice o stejnou osobu, ale t… Wikan 29.12.2015 21:54
Koukám že je tady odborník :-D icepower32 23.12.2015 10:37
Hoši vy by jste asi nepoznali srandu ani kdyby Vám ji někdo nacpal do… MadMike 23.12.2015 12:16
samozřejmě že tam byl. Celých cca 5 sekund. touchwood 27.12.2015 21:30
Bol som so synatorom povinne a...bol som sklamany. Som fanda SW, ale t… fleg 23.12.2015 11:24
Vážně vám vadí vtípky? Tak to jste asi zapomněli na staré díly, protož… Wikan 23.12.2015 12:19
Tady v novém díle je vtipů, ale opravdu hodně až to skoro vypadalo jak… Mojmír 23.12.2015 14:27
Asi tak...tak ono se nejde zavděčit všem. Ono mě nejvíce fascinuje to,… Al Capone 23.12.2015 17:25
Jo aha - tak ono je potřeba v rámci série dělat most? Tak to potom jo… Kachlík 10.01.2016 15:37
Samozřejmě, že je potřeba. Musíš se na na tuhle epizodu dívat jako na… poslední Al Capone 10.01.2016 21:02
na vtípky jsou Kosmíči. touchwood 23.12.2015 17:29
:-D Přesně tak. Ale s původním - tím starším - dabingem (npor. Hovádo)… mif 24.12.2015 10:17
už jsme to jednou řešili: http://pc.poradna.net/q/view/150251-shrek-de… touchwood 27.12.2015 21:28
Též jsem utrpěl povinnost to sledovat, a souhlas. Solův syn mi připomí… Kachlík 09.01.2016 19:29
Ale podle vatikánských listů ten film není zas tak dobrej... http://ku… Niko Bellic 23.12.2015 18:17
Ale ne, nejedná se o propadák. To byla jednička (aspoň u mě). Rozhodně… mif 24.12.2015 10:36
Ještě jsem neviděl a jako fanoušek Star Wars se na to bojím jít. Abram… Moas 27.12.2015 07:04
"Fanousek" ktery ceka na stazenou verzi...na to se neda nic rict... Al Capone 27.12.2015 12:15
Něco se na to říct dá. Star Wars při přechodu pod Disneyho utrpěly ka… Moas 28.12.2015 09:50
Zcasti to chapu, ale na druhou stranu kdo se v tom ma vyznat? Kdyby ve… Al Capone 28.12.2015 10:18
Tak já to zjednoduším: ty jsi fanoušek Star Wars filmů. Já jsem fanouš… Moas 28.12.2015 12:53
Podepisuju. Na původní "svatou trojici" (e. 4,5,6) nemají nové přílepk… mif 28.12.2015 10:27
No asi to bude chyba v tobe, Star Wars vzdy byly kozumni. Al Capone 28.12.2015 10:30
Nepamatuju si, že by s vydáním E I, II a III byla v obchodech taková S… Prasak 28.12.2015 14:06
Nic proti, ale pěkně debilní logika :-) Radši na to běž do kina a změn… Al Capone 28.12.2015 14:32
Nechápu směr tvýho uvažování - kdo ti neleze do prdele, je automaticky… Prasak 28.12.2015 20:34
Ten film bude slabota vůči tomu vejvaru z reklamních předmětů... Al Capone 28.12.2015 20:58
Finančně. Na reklamích předmětech budou vydělávat ještě hodně dlouho p… Prasak 29.12.2015 00:42
Tak merchandising byl vysoce výdělečný už pro uplně první vydání Epizo… Moas 29.12.2015 05:23
V době vydání Epizody IV jsem byl ještě děcko, takže srovnávám jen nov… Prasak 29.12.2015 11:34
Blesk McQueen je stálicí. aby taky ne, ze všech "animáků" byla "Auta"… touchwood 29.12.2015 21:03
Synkovi se to tak líbilo, že jsme to pouštěli skoro denně. Prasak 29.12.2015 23:58
u nás stejný.. ;-) touchwood 04.01.2016 16:35
Tak financne...jsem myslel ze soudis film na zaklade toho humbuku. Al Capone 29.12.2015 11:03
Možná nepamatuješ, ale už původní trilogie vydělala mnohem víc na rekl… Wikan 29.12.2015 21:59
To právě nepamatuju, nebo spíš ani to nebylo, protože SW vyšly v době,… Prasak 29.12.2015 23:57
Star Wars vzdy byly kozumni. Jo? Jak? Pouč senilního staříka. mif 29.12.2015 01:49
Spoilery! Tak jsem si dal ještě jednu projekci a mé nadšení pro tento… Al Capone 27.12.2015 15:27
Tak jsem dnes byl podruhé (a to už je dávno, kdy jsem byl naposled v k… Wikan 02.01.2016 23:09
za mě jen první tři díly zbytek je pro mně hnůj nějaká princezna leja… Ekmos 09.01.2016 22:37

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] 001, 22.12.2015 23:52

Je tam "pár" nejasností, ale i tak za mě suprových 85% :). :))

Jenom dospávání toho, že jsem byl na půlnočku bylo hrozný, dospal jsem to, až v neděli.. 3-[

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Al Capone, 22.12.2015 23:55

Co máš na mysli za nejasnosti?

< Odpovědět

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Moderátor] mif, 23.12.2015 06:45 [Upraveno]

Mno, byl jsem poněkud rozčarován. Kdybych měl film nějak charakterizovat, tak epizoda 4 s lepšími efekty, s Hanem a Leiou po dvaceti letech a nestárnoucím Chewiem. Závěr taky takový jakýsi divný. SW je moje srdcovka, takže hanit nebudu, ale čekal jsem víc - musím se ztotožnit s jakousi kdesi recenzí: "jedná se bezpochyby o velkofilm, ale není to velký film". Jo, a moc se mi líbil meč vrchního padoucha - nebyl nepodobný archandělu Gabrielovi :-). Jo, a po pár minutách sledování bych toho infantilního kulatého droida nakop do koule (silně mi připomněl idiotského rybožabočlověka Binkse z epizody 1). A ještě jeden edit: proč do filmu ti ko*oti vkládají ony rádobyvtipné pasáže? Kristova noho, SW je o boji Dobra se Zlem, člověk by se měl spíš zamyslet (e. 4-6, v šestce "gumídky" fakt nemusím, možná 2-3). Hodně to v mých očích degraduje celou ságu. A další edit (sorry :-)): nedokážu se ubránit myšlence, že je film určen spíš konzumentům z řad nedospělých (mentálně nevyspělých?) všežravců čehokoliv, kde je mnoho efektů, zabíjení, kde se eliminují celé hvězdné soustavy. A teď do mě ]:)

^ Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Mno, byl jsem poněkud rozčarován. Kdybych měl film nějak charakterizov…

[Registrovaný] Al Capone, 23.12.2015 09:38

Sice mam na fim jiny nazor, ale vyvracet ti nic nebudu jen mam poznamku k jedne veci. Star Wars vzdy byla scifi pohadka takze o nejakem zamysleni nad bojem dobra se zlem je docela mimo.

< Odpovědět

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] Wikan, 23.12.2015 10:17

Já jsem rozhodně spokojen. Film mi utekl strašně rychle, klidně bych tam ještě hodinu vydržel sedět, což se mi jen tak nestává. Jediná škoda je, že jsem se nechal přemluvit na 3D, ale tuhle chybu už nikdy neudělám.

^ Odpovědět

#

[Moderátor] touchwood, 27.12.2015 21:33

dnes jsem byl s dětmi na 3D verzi - neurazilo mě to a pohled na Star Destroyer co má špičku půl metru ode mně, tak to se mi líbilo. :-)

< Odpovědět

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] MadMike, 23.12.2015 10:18

a už se nemůžu dočkat Rogue One kde by se měl objevit i Darth Vader

To jako ve filmu o hvězdných válkách nebyl Darth Vader? To už můžou rovnou točit Rambo pětku bez Ramba... :-D na co se to koukáte? :D

^ Odpovědět

Re: a už se nemůžu dočkat Rogue One kde by se měl objevit i Darth Vader T…

[Registrovaný] Wikan, 23.12.2015 10:25

Těžko tam mohl být, když se to odehrává cca 30 let po jeho smrti. A ostatně ani v Epizodách I a II tam nebyl.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] JR_Ewing, 26.12.2015 14:44

Ac si myslim, ze o lordu Vaderovi to neni, tak musim vyvratit, ze v E 1 a 2 nebyl. Anakin Skywalker byl uz od prvniho dilu. A vydrzel pres vsech sest dilu.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Wikan, 29.12.2015 21:54

Anakin ano, Darth Vader ne. Biologicky jde sice o stejnou osobu, ale to je tak vše.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] MadMike, 23.12.2015 12:16

Hoši vy by jste asi nepoznali srandu ani kdyby Vám ji někdo nacpal do prdele :-D. Já Hvězdné Války rozhodně můžu, užil jsem si každej díl. Je to supr odpočinek, koukat se na něco, u čeho nepotřebuju zapínat mozek a jen vnímám očima tu grafickou parádu...

< Odpovědět

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Moderátor] fleg, 23.12.2015 11:24

Bol som so synatorom povinne a...bol som sklamany.
Som fanda SW, ale tato cast je urcena uz asi pre inu generaciu.
Kvoli dietatu som siel na verziu s dabingom, co bol trosku pruser, ale to originalu vycitat nemozem.
Takze, co mi vadilo?
Ford je sice v tvari uz rovnaky, ale pri akcnych scenach som mal pocit, ze kazdu chvilu skolabuje, aj ked sa to reziser snazil zakryt (bolo to vidiet najma pri behu).
Pri hlavnej hrdinke som mal pocit, ze je to strasny pokus prizivit sa a okopirovat charakter a vzhlad z Hunger games. Neviem to zdovodnit, ale uz prvy pohlad na nu mi ju pripominal.
Solov syn...preboha, ked uz si dal dole masku nemohol to byt niekto viac demonicky? Alebo naopak niekto velmi pekny ako protiklad jeho temnej stranky? Nesedel mi tam ten herec a navyse potom, co si dal dole masku stratil skoro vsetko svoje caro pre mna.
Takisto ako mifovi mi vadili tie pseudovtipne vsuvky...uplne zbytocne, ale u americkeho publika je to asi nutnost.
Dej mi prisiel tiez taky nemastny neslany...asi trpim syndromom, ze jednicka je vzdy jednicka.

U mna takych 70%, ale 10% len zato, ze je to proste SW.

^ Odpovědět

Re: Bol som so synatorom povinne a...bol som sklamany. Som fanda SW, ale t…

[Registrovaný] Wikan, 23.12.2015 12:19

Vážně vám vadí vtípky? Tak to jste asi zapomněli na staré díly, protože byly úplně ve všech.

< Odpovědět

Re: Vážně vám vadí vtípky? Tak to jste asi zapomněli na staré díly, protož…

[Registrovaný] Mojmír, 23.12.2015 14:27

Tady v novém díle je vtipů, ale opravdu hodně až to skoro vypadalo jako parodie, i když mi nevadily.

< Odpovědět

Re: Vážně vám vadí vtípky? Tak to jste asi zapomněli na staré díly, protož…

[Registrovaný] Al Capone, 23.12.2015 17:25

Asi tak...tak ono se nejde zavděčit všem. Ono mě nejvíce fascinuje to, že si někteří stěžují, že je to příliš podobné epizodě IV. To jako někdo byl opravdu tak naivní a myslel si, že udělají stejnou chybu jako s epizodou I? Na tenhle film se těšili miliony lidí po celém světě a určitě neudělají úplně jiný film než předchozí díly a budou tím tak strašně moc riskovat. JJ udělal skvělý most pro epizodu VIII kde se budou nové charaktery rozvíjet (na Kylo Rena jsem obzvlášť zvědavý) a už tu bude mnohem větší prostor pro změny.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Kachlík, 10.01.2016 15:37

Jo aha - tak ono je potřeba v rámci série dělat most? Tak to potom jo - holt nemám úroveň emerického publika. Řemeslně je ten film zvládnutý dobře, ale bohužel jsem udělal tu chybu, že jsem začal přemýšlet nad dějem, a navíc si pamatuji i děje předchozí… Obsahově je to prostě zklamání, jakkoliv je technická stránka fajn.

< Odpovědět

# poslední

[Registrovaný] Al Capone, 10.01.2016 21:02

Samozřejmě, že je potřeba. Musíš se na na tuhle epizodu dívat jako na začátek další trilogie. A nevím co se ti na ději nelíbí, ale drtivou většinu věcí lze bez problémů vysvětlit pouhým pozorováním filmu.

< Odpovědět

#

[Moderátor] mif, 24.12.2015 10:17

:-D Přesně tak. Ale s původním - tím starším - dabingem (npor. Hovádo). V origošu (en) jsem to nikdy neviděl.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Moderátor] touchwood, 27.12.2015 21:28 [Upraveno]

už jsme to jednou řešili: http://pc.poradna.net/q/view/150251-shrek-debilni-cz-dabing?page=r150422#r150422

stále si myslím že verze "Kosmíči/Blít/Řiťka" byla lepší. ;-)

edit: ono se v tom nejspíše ztrácí více lidí, viz: https://www.youtube.com/watch?v=KEY8iUcEq9o

< Odpovědět

Re: Bol som so synatorom povinne a...bol som sklamany. Som fanda SW, ale t…

[Registrovaný] Kachlík, 09.01.2016 19:29

Též jsem utrpěl povinnost to sledovat, a souhlas. Solův syn mi připomíná Krause (nos a pysky jak rantly od vany, ale celkově slabošský podrazák), a vykrádat předchozí díly(?!) - to si snad dělají (pr..l)srandu :-(. Takže vcelku nic moc, kromě toho, že pokud ta série má pokračovat, tak utrpím opět :-/

< Odpovědět

#

[Moderátor] mif, 24.12.2015 10:36

Ale ne, nejedná se o propadák. To byla jednička (aspoň u mě). Rozhodně si na film zajdu znovu, ale stejně jako Wikan /výše/ na 2D. Z 3D mě bolí šiška...

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] Moas, 27.12.2015 07:04

Ještě jsem neviděl a jako fanoušek Star Wars se na to bojím jít.
Abrams už ve Star Treku ukázal, že jeho prioritou je rychlý spád děje - na úkor logiky a promyšlenosti.
Dobře se na to kouká ale nesmí se po filmu přemýšlet "proč to vlastně bylo takto".
Do toho vidím obsazení hlavních rolí - teenagerka, černý herec (multikulti musí být!) a záporák se vzhledem studenta hnojárny... mno, počkám na RIP a dám tomu šanci.

^ Odpovědět

#

[Registrovaný] Al Capone, 27.12.2015 12:15

"Fanousek" ktery ceka na stazenou verzi...na to se neda nic rict...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 28.12.2015 09:50 [Upraveno]

Něco se na to říct dá.

Star Wars při přechodu pod Disneyho utrpěly kastraci a už to není, co to bylo.
Chápu, že pro někoho končí univerzum filmy, ale ono to bylo i vše okolo včetně románů, seriálů, her a dalšího, všechno opuncované a výborně zapracované do světa Star Wars. Filmy představovaly jen zlomek toho všeho. Bohužel všechno nefilmové se Disney rozhodnul opustit.

Tím, že Disney rozhodnul, že tzv. Extended universe budovaný desítky let už neplatí, dal jasně najevo, že Star Wars tak, jak byly, už nejsou a nebudou. Vše je v souladu s trendem zjednodušování a servírování co nejjednoduššího příběhu co největším masám, hlavně aby se z toho vyrumpalo co nejvíc.

Pokud mám něco rád a někdo z toho náhle odmaže čtyři pětiny a začne je vymýšlet odznovu (a ještě stylem recyklace té jedné pětiny, co se rozhodnul ponechat), tak těžko předpokládat, že tyhlety nové čtyři pětiny budu hltat stejně. Může se pochopitelně stát, že si novou linii oblíbím. Zatím mi to za ty peníze nestojí. Pokud Force Awakens přitáhne mou pozornost, nebudu mít problém jít na VIII a IX do kina, zatím ovšem nemám důvod.

< Odpovědět

Re: Něco se na to říct dá. Star Wars při přechodu pod Disneyho utrpěly ka…

[Registrovaný] Al Capone, 28.12.2015 10:18

Zcasti to chapu, ale na druhou stranu kdo se v tom ma vyznat? Kdyby ve filmu byly nejake narazky ci dokonce postavy ktere uz maji svoji historii a film by byla jenom dalsi cast jejich pribehu tak ja jako fanousek filmu bych byl docela ztracen. Z meho pohledu udelalo Disney to nejlepsi co mohlo a kdy se bude ciste soustredit jenom na filmy tak v tom budu mit jasno.
Ale stejne, pokud si rikas fanousek tak te tady tohle neomlouva a bud bez do kina nebo si prestan rikat fanousek.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Moas, 28.12.2015 12:53

Tak já to zjednoduším:
ty jsi fanoušek Star Wars filmů.
Já jsem fanoušek starého Star Wars univerza, s jehož dějovou linií nový film koliduje.

Tvůj svět Star Wars ti přeju. Respektuj můj.

< Odpovědět

Re: Něco se na to říct dá. Star Wars při přechodu pod Disneyho utrpěly ka…

[Moderátor] mif, 28.12.2015 10:27

Podepisuju. Na původní "svatou trojici" (e. 4,5,6) nemají nové přílepky ani omylem. Prostě mi tam chybí onen pohádkový mysticismus, který mě před třiceti lety tak okouzlil. Ale chyba je možná ve mně - nesnáším konzum. Starého psa novým kouskům nenaučíš :-). Tím nechci říct, že je film špatný, to rozhodně není.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

#

[Registrovaný] Al Capone, 28.12.2015 10:30

No asi to bude chyba v tobe, Star Wars vzdy byly kozumni.

< Odpovědět

Re: No asi to bude chyba v tobe, Star Wars vzdy byly kozumni.

[Registrovaný] Prasak, 28.12.2015 14:06

Nepamatuju si, že by s vydáním E I, II a III byla v obchodech taková SW mánie. Teď před posledním dílem byly všude StarWars, na hadrách, botách, hračkách, hrnky, talíře.... obchody toho byly plný. Protože předtím to ještě neměl Disney. Ten film bude slabota vůči tomu vejvaru z reklamních předmětů.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Nepamatuju si, že by s vydáním E I, II a III byla v obchodech taková S…

[Registrovaný] Al Capone, 28.12.2015 14:32

Nic proti, ale pěkně debilní logika :-) Radši na to běž do kina a změníš názor, film je to totiž výborný.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 28.12.2015 20:34

Nechápu směr tvýho uvažování - kdo ti neleze do prdele, je automaticky proti tobě? Jen jsem napsal, že nikdy nebylo v obchodech takový SW šílenství (tedy do obsahu a objemu nabídky), jako když SW převzalo Disney. O samotným filmu jsem nenapsal ani slovo, ani pochvalný, ani hanlivý. S tebou vede diskuze do končin temnějších, než Temná strana síly.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Registrovaný] Al Capone, 28.12.2015 20:58

Ten film bude slabota vůči tomu vejvaru z reklamních předmětů...

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 29.12.2015 00:42

Finančně. Na reklamích předmětech budou vydělávat ještě hodně dlouho poté, co film už nebude v kinech a ani na DVD. Navíc ty předměty frčely už před premiérou.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Finančně. Na reklamích předmětech budou vydělávat ještě hodně dlouho p…

[Registrovaný] Moas, 29.12.2015 05:23

Tak merchandising byl vysoce výdělečný už pro uplně první vydání Epizody IV, tehdy tedy ještě Epizody I.
Ostatně Lucas na merchandisingu vydělal tolik, že se dostal tam, kde je. Ze samotného filmu neměl nic.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 29.12.2015 11:34

V době vydání Epizody IV jsem byl ještě děcko, takže srovnávám jen nový E 1,2,3 - v tomto mi přijde, že E7 je v tomto mnohem víc aktivnější.
Jako fotr od děcek teď ten merchandising občas trochu víc vnímám a sleduju a z dlouhodobýho hlediska mi přijde jeden z nejúspěšnějších filmů poslední doby film Auta (Cars) pro děcka - Blesk McQueen je stálicí.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

#

[Moderátor] touchwood, 29.12.2015 21:03

Blesk McQueen je stálicí.

aby taky ne, ze všech "animáků" byla "Auta" asi nejlepší. Navíc velmi dobře zpracována tak, že bavila jak děti, tak dospělé.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 29.12.2015 23:58

Synkovi se to tak líbilo, že jsme to pouštěli skoro denně.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: Nepamatuju si, že by s vydáním E I, II a III byla v obchodech taková S…

[Registrovaný] Wikan, 29.12.2015 21:59

Možná nepamatuješ, ale už původní trilogie vydělala mnohem víc na reklamních předmětech než na vstupném v kinech. Lucas na tom pohádkově zbohatl, protože si vymínil, že sice dostane minimální honorář za režii, ale většinové příjmy z merchandisingu. Ostatní i ve Space Balls si z toho dělají legraci.

< Odpovědět

#

[Registrovaný] Prasak, 29.12.2015 23:57

To právě nepamatuju, nebo spíš ani to nebylo, protože SW vyšly v době, kdy trh byl řízen centrálně a bylo určováno, co je pro nás dobré a co ne.
Já na tom byl v kině po revoluci ještě jako malej kluk.

< Odpovědět

Vševěd: A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zlatovláska: A co s nimi potom děláte? Vševěd: Většinou je zahazuju.

Re: No asi to bude chyba v tobe, Star Wars vzdy byly kozumni.

[Moderátor] mif, 29.12.2015 01:49

Star Wars vzdy byly kozumni.

Jo? Jak? Pouč senilního staříka.

< Odpovědět

Ne je Ano na minus prvou

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] Al Capone, 27.12.2015 15:27

Spoilery!
Tak jsem si dal ještě jednu projekci a mé nadšení pro tento film se ještě zvětšilo. Při první se to vezlo na nostalgické vlně a když se objevil na plátně Millennium Falcon tak už to byla nádhera a pak když jsem viděl Hana a Chewieho tak jsem byl v sedmém nebi :-D Pak samozřejmě spousta narážek na původní filmy a vyhlížení toho kdy se konečně objeví Luke. Teď při druhé projekci jsem se více orientoval na nové postavy a musím vypíchnout Rey a hlavně Kylo Rena. Moc se mi líbí, že tahle postava má zatím do Dartha Vadera daleko a jenom si na něho hraje, ale zároveň ve filmu dokázala obrovskou sílu zabít někoho ze své rodiny což Vader nikdy nedokázal (taky Vader se přidal k temné straně jenom kvůli lásce k Padmé a u Kylo Rena to vypadá na něco jiného). Opravdu se těším až v epizodě VIII bude mít po Snokeovým výcviku a jsem přesvědčen, že od něho uvidíme ještě velké věci. To taková Rey je skrz naskrz na světlé straně a i když bych byl nejradši kdyby ji Kylo Ren na konci trilogie zabil tak ji mám rád a myslím si, že má hodně velký potenciál a navíc je skvělé, že po Anakinovi a Lukeovi je teď hlavní hrdina právě žena.
Jinak scén co by se mi líbilo bylo opravdu hodně, ale ty co bych vypíchnul jsou souboje se světelnými meči (kam se na tohle hrabe celé nová trilogie) a hlavně pohled Lukea na Rey přičemž mu lze v očích vidět bolest a smutek z toho co se stalo... Za mě jasných 5 hvězd.

^ Odpovědět

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] Wikan, 02.01.2016 23:09

Tak jsem dnes byl podruhé (a to už je dávno, kdy jsem byl naposled v kině na nějakém filmu dvakrát) a i dnes se mi to moc líbilo. Potřetí už ale asi bude v klidu domova, puberťácké kecy slyšet nemusím.

^ Odpovědět

Re: Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí

[Registrovaný] Ekmos, 09.01.2016 22:37 [Upraveno]

za mě jen první tři díly
zbytek je pro mně hnůj
nějaká princezna leja a luk skajvolkr...
ke všemu to sprasil disney
prej se v tom nezpívalo(neviděl jsem zatím) ale dost se divím

^ Odpovědět

√-1 2^3 ∑ π and it was delicious

Reklama

Přispět do debaty Zpět na debaty Nahoru

Reklama

© 2005-2017 Poradna.net – info@poradna.net, Google+