
Zase mi přišel emajl abych kliknul jak jsem byl spokojený
se službou ešopu co jsem si tam cosi objednal. Odepsal jsem, že jsem dostal co jsem si objednal a už jsem si to vyzkoušel, tak nejsem nespokojený. Ale že co jsem kliknul na odkaz v emajlu co se tvářil jako od zákazníka a zaviroval jsem si pracovní počítač na odkazy v nevyžádaných emajlech od neznámých odesilatelů zásadně neklikám.
Vrátilo se mi to jako nedoručitelné a to v adrese nebylo "noreply".
Kdysi co jsem ještě jezdil s autem do autorizovaného servisu mi takové emajly chodily a ještě šmudlové měli to drzost mne upomínat když jsem nereagoval. Tehdy jsem v servisu povídal že mne to otravuje, kdybych byl nespokojený tak bych tam nejezdil, případně bych to řešil s nimi. Po nějakou dobu mi ty otravné emajly přestaly chodit ale pak zase začaly.
Víte někdo, k čemu je to dobré? Zřejmě to neposílají ty firmy co se jich to týká ale nějaká agentura co se tím (asi dobře, jinak by se na to vy$rala) živí.