Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem „Konečně shořela hospoda u Kojota“

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-konecne-shorela-hospoda-u-kojota-napsal-na-sit-ted-je-v-hledacku-policie-268062

Já se k tomu nebudu vyjadřovat, nikdy jsem tam nebyl, když tam umřelo tolik lidí by mi to připadalo silně nevhodné. Ale prý ten pán měl s tou putykou problémy, jestli si i někde stěžoval a nikdo to řešit nechtěl, tak si možná pomyslel něco o Božích mlýnech.
:-(

Předmět Autor Datum
prý ten pán Právě že prý, čili jen dohady ze zdrojů JPP. Taky se ho nechci zastávat, ale ten přís…
Karel04 17.01.2025 10:27
Karel04
Podle mě (nejsem právník) takovýto výrok je nepostižitelný. Pokud ano, byl by rozdíl, kdyby napsal "…
L-Core 17.01.2025 10:58
L-Core
Idioty najdeš všude a dokonce mají přístup na internet.
Prasak 17.01.2025 11:44
Prasak
Já jen nevím až se na internetu k takovým věcem začne vyjadřovat umělá inteligence koho budou tresta… poslední
nerady 17.01.2025 20:21
nerady

prý ten pán

Právě že prý, čili jen dohady ze zdrojů JPP. Taky se ho nechci zastávat, ale ten příspěvek napsal asi hodinu po požáru, kdy nemohl vědět následky, že tam byly nějaké oběti. Ovšem měl ten příspěvek pak smazat nebo dopsat, že je mu všech líto. Ostatně u toho článku je diskuze s tisícovkou příspěvků, tak se tam můžeš přidat a ne to začínat i tady. Následky jsou smutné, ať šlo o kohokoliv i proč k tomu došlo. Každopádně bude mít asi problém i majitel té restaurace, pokud měl tu přístavbu vybudovanou načerno.

Podle mě (nejsem právník) takovýto výrok je nepostižitelný.
Pokud ano, byl by rozdíl, kdyby napsal "nevadí mi, že hospoda XYZ už neexistuje", "jsem rád, že hospoda XYZ neexistuje"?