Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem eDoklady a další vládní "digitalizace"

Kazda skola muze mit svuj vlastni system prijimacek a na testy od cermatu tudiz muzou hledet jen z casti - muzou davat bonusove body za vysvedceni, olympiady a buhvico jeste. Tohle jsou veci, ktery Cermat nevi a ktery proste jsou v kompetenci reditelu tech skol.

Algoritmus rozřazoval jen na základě pořadí, nikoliv bodů. Vy sice vidíte v systému body za jednotné přijímací zkoušky, ale nevidíte vůbec školní část a ostatní kritéria?

Body za školní části a další kritéria nám dosud ředitelé nepředali, protože jsme je nepotřebovali. Předají je do systému do 14. května, aby byly dostupné uchazečům s vyhlášením výsledků.

Když se podívám třeba na jedno nejmenované gymnázium, vidím, že na desátém místě mají uchazeče se sty body, tedy plným počtem z jednotné přijímací zkoušky, ale před ním je několik jiných s devadesáti pěti, šesti… To znamená, že tam musely hrát zásadní roli školní části nebo kritéria, která my ale nevidíme, to rozřazovali ředitelé.

To znamená, že pro algoritmus nehrálo žádnou roli, že měl žák na jedné škole devadesát bodů jen z jednotné přijímací zkoušky a nic dalšího, protože třeba další kritéria nebyla, a na jiné škole měl sto, protože získal ještě deset bodů ze školní části?

Ne. Algoritmus uchazeče rozřazoval vždy na jednotlivé škole, pouze podle pořadí. Nejprve první prioritu každého žáka, pokud v ní uchazeč neuspěl, pak druhou a tak dále.

Každá škola stanovovala pořadí podle svých vlastních kritérií. Někde to mohla být jen jednotná přijímací zkouška, jinde i body za vysvědčení, olympiády, školní část, ústní pohovor, portfolia…

(zdroj)

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat