Dokážu si představit velkou pomoc AI u firem, používající samy nějaké komplexní systémy (systém fakturace, skladů např.). Ale v situaci, kdy klient donese "měsíční" krabici všelijakých účtenek, ručně psaných vydaných i přijatých faktur, část z toho je nepoužitelné, protože tam omylem dal i věci, které s jeho podnikáním nemá vůbec nic společného, atd. atd., tam si nedokážu jakoukoliv pomoc AI představit. Dnes.
Já měl takových klientů skoro 100%. Byli schopni akorát vygenerovat své faktury (pokud jsem jim to nedělal sám) v nějaké své nebo mé fakturační aplikaci (která je volitelně propojitelná s mou aplikací skladu) v Excelu. Jeden používal (pouze!) na fakturaci Pohodu, já použil ty vytištěné. A jeden používal na fakturaci iDoklad a protože má zároveň malinký e-shop, který s tím neměl spárovaný (kvůli jemu se nerentující vysoké ceně), trápil se vždy s napasováním s prodanými věcmi z e-shopu do iDokladu tak, že by to snad měl rychleji naklováno ve Wordu.
Osobně mám raději přesně takové klienty, než ty, kteří by si skoro vše udělali sami - a já bych měl pomalu jen kontrolovat, jestli není někde nějaká bota.
Dnes už mi je to naprosto jedno