Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Digitalizace - dobrý sluha ale zlý pán.

Ono to má nějakou vazbu na kartové společnosti, podrobnosti nevím.

Stalo se mi, že jsem kupoval nějakou Uplay hru, nákup selhal. Tak jsem to zkusil za pár minut podruhé, to už prošlo. Následně jsem kouknul do Fio banky, jejíž kartou jsem to platil a peníze byly strženy 2x. Psal jsem do Ubisoftu, tam mi potvrdili, že jim platba přišla jen jednou a podruhé někde zůstala viset na půli cesty. S tím vyádřením (support mi to poslal písemně) jsem naklusal na pobočku a tam mi taky řekli, že na vyřízení je 30 dní, právě kvůli kartové společnosti. Sledoval jsem to v bankovnictví, kdy platba dorazí a opravdu se to změnilo snad až ten 30. den. Ale ne kreditem na účet, ale prostě zmizela z historie ta nepodařená platba a zvýšil se zůstatek na účtě.

edit: dvě úplně stejné platby není problém. Snad jen jedna banky, když jsem někam posílal dvě úplně stejné platby, v IB upozornila, jestli jsem se nespletl, že už stejnou platbu jsem posílal před minutou. Využívám to, když bych překročil limit pro okamžitou platbu, když potřebuju přesunout více peněz jinam.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat