Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Digitalizace - dobrý sluha ale zlý pán.

Prodavačka si onehdy stěžovala v Normě nebo kde to bylo, že celý den blbnou terminály. Kolegyně nakoupila, terminál zrovna šel, ale doma zjistila, že jí to odečetlo platbu dvakrát. Podala teda reklamaci platby u své banky (KB), ale mají na řešení 30 pracovních dní. Docela mě překvapuje, že to trvá tak dlouho. Snad to můžou vrátit okamžitě, když tam vidí v jeden moment prokazatelně dvě úplně stejné platby? Nechápu.

Edit: Osobně se mi to ještě nestalo naštěstí, hotovost u sebe nenosim vůbec nebo jen mince do stovky, takže těma bych nezaplatil.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat