Zpětné odkazy mají smysl tam, kde je shoda v obsahu, respektive v kvalitě a asi i kvantitě obsahu, takže pokud chcete předehnat konkurenci, je nutné použít zpětné odkazy. Samozřejmě že zpětné odkazy nemají zázračnou moc, která zařídí vše, ale váhu mají a myslím si že ne úplně zanedbatelnou. A souhlasím s tím počtem, důležitější je kvalita, proto bych raději než odkaz někde v patičce webu odkaz ve vhodně tématickém článku, například o otevření nové pobočky nějakého řetězce, nebo o produktu, který se dá koupit v nějakém obchodě, případně jako odkaz rozšiřující jiný obsah a podobně.
Konkurence je veliká a prakticky se dá říct, že naše obsahy jsou totožné a rozhodují pouze maličkosti. Vždycky jsem věděl, že zpětné odkazy jsou moje slabá stránka a rád bych tuto skutečnost změnil. Proto jsem se rozhodl, že se zeptám tady.