Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Skandál v Senátu: Senátorka na koberečku kvůli romským dětem.

Nejde o etnickou příslušnost, to děcko je prostě vývojově ustrnulý někde ve školce. Což je ve čtvrté třídě problém. A ne, není to cikán, jen je to prostě poloretard. Inkluze byla myšlena tak, že ty pomalejší děcka budou motivovány těmi lepšími, ale to musel vymyslet někdo, kdo do školy snad nikdy nechodil. Blbcům bylo vždy u prdele, jaký mají známky.

Mám ze svých mladých let zkušenost s takovou nepřímou inkluzí. Na základní škole jsme byli v ročníku 3 třídy, tudíž nás bylo dost, abychom na výuku němčiny měli dvě skupiny. Rozdělili nás mezi rychlejší a pomalejší. Bohužel, pomalejších bylo asi víc, takže jednoho dali k nám do rychlejších. No, brzdil ostatní docela parádně, učitelka mu musela věnovat nadmíru času. Ale i tak jsme se naučili hodně.
Na střední škole už bylo jen dělení angličtina a němčina. Takže v hodinách němčiny jsme byli společně s těmi, co jim jazyky vůbec nešly. Výsledek? Za 4 roky výuky němčiny na střední škole jsem se nenaučil nic novýho, zůstalo mi v hlavě jen to, co jsem si přinesl ze základní školy z té "rychlejší" skupiny. Blbci se nenaučili nic novýho, bohužel ti jazykově nadanější taky nic. Všichni jsme zůstali tam, kde jsme byli. Za 4 roky!

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat