Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Další reforma školství.

Já vím, že samotný známky nejsou až tak důležitý, ale je to jednoduchý měřítko výkonnosti, záleží na učiteli, jak ho použije. Děcka alespoň jasně poznají, jak kdo umí a vyvinou trochu snahy v rámci soutěživosti.
Život se s nikým nesere a když budeme dětičkám od malička dělat, že se nic neděje, tak pak budou v prdeli, až se něco dít začne. Další sněhový vločky, kterých už teď máme 3 prdele. Systém, kterej fungoval staletí a máme tu další sociální pokusy o jeho úpravu. Nikdy se nelze zavděčit všem a když vymyslíš nový "dobro", tak tím uděláš zlo jinde.
Sám říkám synkovi, že podstatný je to, co si ze školy odnese a ne jakou známku aktuálně dostane z písemky, ale když vidím, že začíná nosit horší známky, než doposud, tak z toho snadněji vydedukuji, že na to mladej začíná srát. Jak dlouho bych se musel probírat a vyhodnocovat slovní hodnocení učitelů, abych z toho dostal jasný indikátor flákavosti synátora?

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat