Já vím, že samotný známky nejsou až tak důležitý, ale je to jednoduchý měřítko výkonnosti, záleží na učiteli, jak ho použije. Děcka alespoň jasně poznají, jak kdo umí a vyvinou trochu snahy v rámci soutěživosti.
Život se s nikým nesere a když budeme dětičkám od malička dělat, že se nic neděje, tak pak budou v prdeli, až se něco dít začne. Další sněhový vločky, kterých už teď máme 3 prdele. Systém, kterej fungoval staletí a máme tu další sociální pokusy o jeho úpravu. Nikdy se nelze zavděčit všem a když vymyslíš nový "dobro", tak tím uděláš zlo jinde.
Sám říkám synkovi, že podstatný je to, co si ze školy odnese a ne jakou známku aktuálně dostane z písemky, ale když vidím, že začíná nosit horší známky, než doposud, tak z toho snadněji vydedukuji, že na to mladej začíná srát. Jak dlouho bych se musel probírat a vyhodnocovat slovní hodnocení učitelů, abych z toho dostal jasný indikátor flákavosti synátora?