Jak jste spokojeni s dodavatelem elektřiny u Centropolu?
Mám uzavřenou s Cetropolem smlouvu POHODA ONLINE ELEKTŘINA 24 s 10% slevou do 30.04.2023. Cena od 1.5. 2021 za MWh v tarifu VT i NT 1523,51 Kč s DPH. Zálohy 4900/měs. Od 6.12 2021 do 30.09.2022 zvýšená cena (VT+NT) na 2994.75 Kč s DPH za MWh a zálohy 7950/měs. Od 13.06.2022 zvýšení záloh na 10 530 Kč. Zajímá mne zda navyšování ceny a záloh bylo také u jiných odběratelů stávajícího dodavatele, případně také u jiných dodavatelů?
Zdražují úplně všichni, pokud nemáš fixovanou cenu.
Pokud máš uzavřený fix do dubna 2023, pak není teď důvod ke zvyšování záloh. Kontaktoval jsi je a ptal jsi se na důvod zvýšení záloh?
Písemně mi bylo sděleno, že produkt POHODA ONLINE není fixní, takže jsem byl postaven před hotovou věc možnost odejít, nebo přistoupit na nové podmínky se zachováním (10%) slevy do 30.09.2022??? Uvítal bych konkrétního zakazníka Centropolu, který se ocitl ve stejné situaci a jak se k celé věci postavil? Jak případně vnímá termín slevy 10% do 30.09.2022 s přihlédnutím konce smlouvy (u mne) do 30.04.2023??? Zda bude sleva i nadále akceptována? Dnes byl proveden odečet Elměru, takže v nejbližších dnech proběhne vyúčtování za uplynulé období a další aktualizaci ceníku produktu POHODA ONLINE.