Zase teren, kdyz jsme jasne rekli, ze 90% vlastniku SUV nikdy do terenu nevyrazi. Nikdo tu nezpochynujeme vhodnost SUV pro jizdu v terenu.
Čo je zlé na aute, ktoré ti v prípade núdze zvládne terén bez toho, že by si si roztrieskal podvozok?
Ekologicnost SUV porovnavas s 10 let starym sedanem, proc asi ji neporovnavas se sedanem ze stejneho roku, ze.
Prečo by som mal? Samozrejme že všetko má svoje pre a proti. Ale dnešné hovadské SUV ti ani zďaleka nezahúli ovzdušie tak, ako malý sedan z 20 rokov dozadu. Je to kompromis, dnes sa pohodlne vozíš vo veľkom aute a ekologicky je to stále lepšie, ako keď si sa vozil v minulosti v malom prde. Samozrejme si môžeš kúpiť aj sedan, aby si bol ešte ekologickejší, keď nemáš rodinu a jazdíš výlučne iba po Prahe a nevadí ti nižší posed. Ale keď chceš rodinné auto a chceš s ním jazdiť na dovolenky, tak to SUV oceníš viac.
akorat ze SUV na silnici proste nepatri.
Tak to si pobavil. A kam teda SUV patrí? Keď chceš jazdiť výlučne po teréne, tak si tiež nekúpiš SUV, ale kúpiš si rovno jeep, pickup, či traktor. SUV je práve hybrid medzi silničným autom a tereňákom.
Je to vhodne pro vyssi lidi, protoze se seda vys a tudiz je vevnitr stejne prostoru na vysku, ikdyz je to vyssi celkove, to snad ne.
To som nepochopil.
A ta haluz, ze zeny umi ridit jen SUV, to snad ani nebudu komentovat.
Písal som snáď, že ženy nevedia šoférovať nič iné, len SUV? Ja som len spomínal, že SUV, hoci vyzerá navonok zastrašujúco, je dobrý aj pre slabšie vodičky (alebo vodičov, aby sme nediskriminovali), lebo máš z neho perfektný výhľad, takže máš lepší výhľad pri prebiehaní, prehľad na križovatkách atď.
Jiste regulace jsou zlo, ale pokud vyrobci budou propagovat cestu SUV i nadale, tak proc jim s regulaci nevyhrozovat, casto je to jedina cesta, jak vyrobce donutit se zamyslet.
Trebárs je to tým, že to ľudia kupujú?