Snuska kecu.
Zase teren, kdyz jsme jasne rekli, ze 90% vlastniku SUV nikdy do terenu nevyrazi. Nikdo tu nezpochynujeme vhodnost SUV pro jizdu v terenu.
Ekologicnost SUV porovnavas s 10 let starym sedanem, proc asi ji neporovnavas se sedanem ze stejneho roku, ze.
Vyhoda SUV, ze je tezsi nez sedan a dokaze ho na silnici rozdrtit, akorat ze SUV na silnici proste nepatri.
SUV je nebezpecnejsi a prevrati se na strechu, ale je to jen par procent, takze do toho snad zatahnes i viru, ze zrovna ty se neprevratis nikdy?
Je to vhodne pro vyssi lidi, protoze se seda vys a tudiz je vevnitr stejne prostoru na vysku, ikdyz je to vyssi celkove, to snad ne.
A ta haluz, ze zeny umi ridit jen SUV, to snad ani nebudu komentovat.
Takze ve vysledku jsi prednesl jedinou relevantni vyhodu SUV a tou je ta jizda v terenu, kterou tu ale nikdo nezpochybnuje.
Jiste regulace jsou zlo, ale pokud vyrobci budou propagovat cestu SUV i nadale, tak proc jim s regulaci nevyhrozovat, casto je to jedina cesta, jak vyrobce donutit se zamyslet.