Matematika je jednoduchá, od šesti nákupů ročně se to vyplatí, takže za loňský rok bych ušetřil tisícovku, letos bych byl zatím na nule. Jelikož doprava bude stále dražší, vidím to jako velmi výhodné.
Jelikož doprava bude stále dražší, vidím to jako velmi výhodné.
Jenže nahoru polezou i ceny všeho, takže s tou výhodností je to všelijaké. Je to prostě marketingový tah. Alza vydělá víc a nějakých pár šupů za dopravu šop nepoloží.
Jednou - dvakrát ročně ti to bude asi jedno. Ale pokud tam někdo nakupuje pravidelně, tak to dělá zajímavou částku. Vzhledem k tomu, že Alza má (IMHO) docela vysokej poplatek za uložení v pitomým Alzaboxu.
To ma a me tim taky pekne sere, takze kdyz muzu, nakupuju nekde, kde je osobni odber zadara nebo za nejakou rozumnejsi castku nez 49 Kc.
Za ty prachy Zásilkovnu, co mám vedle domu, nebo CZC, který máme ve městě s odběrem na prodejně zdarma.
CZC je vykurvenec. Připočítá ti k zásilce na odběrném místě něco /už nevím kolik/ peněz. To jako proč? Mám to v místě bydliště, platím si tágo pro odvoz zboží, pak mě chlap na přepážce nasere přirážkou. Jsou to čuráci. Quod erat demonstrandum.
Jo, v případě že platíš na místě. Při platbě předem to neúčtují (nebo neúčtovali, už dlouho jsem nic nekupoval). Asi se jim stávalo, že si lidi nevyzvedávali objednaný zboží. Furt mi to vyjde levněji, než jakákoliv jiná přeprava a hlavně když bych to chtěl vrátit, nemusím se srát s balíkem a odnesu jim to tam na pult. Že jsou to stejná sebranka, jako Alza a všichni ostatní, není pochyb, všichni dělají jen byznys. Stejná písnička, jako mobilní operátoři, není žádnej jeden dobrej a ostatní špatní, to jen zákazník má špatný zkušenosti s jedním a druhej s ním ještě nevydrbal. Kdyby byl někdo z nich hodnej a samaritánskej, tak s ním budou vydrbávat zákazníci. Protože všude jsou lidi.
Podle mě je suvereně nejlepší TS bohemia (bejvalý Alfacomputer). Tam jsem nikdy neměl problém. A hlavně si nic neučtují (rozuměj navíc)
Já tam dříve občas něco bral, ale měli výdejnu trochu z ruky se špatným parkováním, takže jen málokdy. Teď už u nás nemají žádnýho partnera (alespoň co vím), takže vyhrává CZC kvůli dostupnosti. Ale TSB musím nechat, že když jsem vracel monitor kvůli vadnýmu pixelu, poslali peníze zpět to týdne. CZC si dalo na čas celej měsíc (ale asi chápu, že nechtějí, aby si z toho lidi dělali půjčovnu elektroniky).
Já mám od TSB třeba myčku nádobí, a spoustu jinejch věcí a až na vadný hdd, který jsem tam reklamoval bez problému mě dali novej. Jo vlasně muj první (a taky poslední) notas Asus hned po koupi přestal fungovat, tak také hned výměna za jinej.
Zase musím říct, že reklamace v alza probíhaly bez problémů a okamžitě. Za vadný harddisk jsem dostal ihned nový, za televizní kartu peníze zpět, podobné zkušenosti s reklamacemi nebo vracením jsem slyšel i od jiných. Ale jestli si teď nechávají platit za pojištění okamžité reklamace, tak to asi už tak rychlé nebude, protože kdo by si takové pojištění platil? V ostatních nemám s reklamacemi zkušenosti. Dost blbé recenze na to téma jsem četl o Softcomu, ale sám zkušenost nemám (nakupoval jsem tam povětšinou nějaké drobnosti co se nereklamují (kabely, média) a jeden disk (naštěstí vydržel, protože ty recenze mě dost vyděsily)).
Vracel jsem v Alze pred mesicem grafiku, probihalo to zcela automatizovane pres box, vubec jsem nemel sanci nekomu rict, proc to vracim. Behem 2 dnu byly penize zpatky na uctu. Jako za me teda vraceni zbozi nebo reklamace tam stale funguji na jednicku i bez pojisteni.
Asi si spočítali, že řešit každou reklamaci je vyjde dráž, než bez řečí přijmout i určité množství jinak neoprávněných reklamací.
Jo, nerikam, ze v tom neni kalkul, ale pro zakaznika je proste lepsi, kdyz se nemusi nikde hadat nebo cekat 14 dni na penize.
Matematika je jednoduchá, od šesti nákupů ročně se to vyplatí, takže za loňský rok bych ušetřil tisícovku, letos bych byl zatím na nule. Jelikož doprava bude stále dražší, vidím to jako velmi výhodné.
Jenže nahoru polezou i ceny všeho, takže s tou výhodností je to všelijaké.
Je to prostě marketingový tah. Alza vydělá víc a nějakých pár šupů za dopravu šop nepoloží.
Jednou - dvakrát ročně ti to bude asi jedno. Ale pokud tam někdo nakupuje pravidelně, tak to dělá zajímavou částku. Vzhledem k tomu, že Alza má (IMHO) docela vysokej poplatek za uložení v pitomým Alzaboxu.
To ma a me tim taky pekne sere, takze kdyz muzu, nakupuju nekde, kde je osobni odber zadara nebo za nejakou rozumnejsi castku nez 49 Kc.
Za ty prachy Zásilkovnu, co mám vedle domu, nebo CZC, který máme ve městě s odběrem na prodejně zdarma.
CZC je vykurvenec. Připočítá ti k zásilce na odběrném místě něco /už nevím kolik/ peněz. To jako proč? Mám to v místě bydliště, platím si tágo pro odvoz zboží, pak mě chlap na přepážce nasere přirážkou. Jsou to čuráci. Quod erat demonstrandum.
Jo, v případě že platíš na místě. Při platbě předem to neúčtují (nebo neúčtovali, už dlouho jsem nic nekupoval). Asi se jim stávalo, že si lidi nevyzvedávali objednaný zboží. Furt mi to vyjde levněji, než jakákoliv jiná přeprava a hlavně když bych to chtěl vrátit, nemusím se srát s balíkem a odnesu jim to tam na pult.
Že jsou to stejná sebranka, jako Alza a všichni ostatní, není pochyb, všichni dělají jen byznys. Stejná písnička, jako mobilní operátoři, není žádnej jeden dobrej a ostatní špatní, to jen zákazník má špatný zkušenosti s jedním a druhej s ním ještě nevydrbal. Kdyby byl někdo z nich hodnej a samaritánskej, tak s ním budou vydrbávat zákazníci. Protože všude jsou lidi.
Podle mě je suvereně nejlepší TS bohemia (bejvalý Alfacomputer). Tam jsem nikdy neměl problém. A hlavně si nic neučtují (rozuměj navíc)
Já tam dříve občas něco bral, ale měli výdejnu trochu z ruky se špatným parkováním, takže jen málokdy. Teď už u nás nemají žádnýho partnera (alespoň co vím), takže vyhrává CZC kvůli dostupnosti.
Ale TSB musím nechat, že když jsem vracel monitor kvůli vadnýmu pixelu, poslali peníze zpět to týdne. CZC si dalo na čas celej měsíc (ale asi chápu, že nechtějí, aby si z toho lidi dělali půjčovnu elektroniky).
Já mám od TSB třeba myčku nádobí, a spoustu jinejch věcí a až na vadný hdd, který jsem tam reklamoval bez problému mě dali novej. Jo vlasně muj první (a taky poslední) notas Asus hned po koupi přestal fungovat, tak také hned výměna za jinej.
Zase musím říct, že reklamace v alza probíhaly bez problémů a okamžitě. Za vadný harddisk jsem dostal ihned nový, za televizní kartu peníze zpět, podobné zkušenosti s reklamacemi nebo vracením jsem slyšel i od jiných.
Ale jestli si teď nechávají platit za pojištění okamžité reklamace, tak to asi už tak rychlé nebude, protože kdo by si takové pojištění platil?
V ostatních nemám s reklamacemi zkušenosti. Dost blbé recenze na to téma jsem četl o Softcomu, ale sám zkušenost nemám (nakupoval jsem tam povětšinou nějaké drobnosti co se nereklamují (kabely, média) a jeden disk (naštěstí vydržel, protože ty recenze mě dost vyděsily)).
Vracel jsem v Alze pred mesicem grafiku, probihalo to zcela automatizovane pres box, vubec jsem nemel sanci nekomu rict, proc to vracim. Behem 2 dnu byly penize zpatky na uctu.
Jako za me teda vraceni zbozi nebo reklamace tam stale funguji na jednicku i bez pojisteni.
Asi si spočítali, že řešit každou reklamaci je vyjde dráž, než bez řečí přijmout i určité množství jinak neoprávněných reklamací.
Jo, nerikam, ze v tom neni kalkul, ale pro zakaznika je proste lepsi, kdyz se nemusi nikde hadat nebo cekat 14 dni na penize.