Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Používáte slevové karty?

Mám tím na mysli věrnostní slevové karty v drogerii, potravinách, službách atd.

Zažil jsem totiž rozhovor dvou kolegů, začalo to tím, že jeden se zmínil: "Kdekoli platím, automaticky říkám: kartičku nemám a nechci." Načež druhýmu kolegovi spadla čelist a ptá se: "To všude platíš plnou cenu?"

Je to zajímavá záležitost: prvnímu přijde naprosto logický platit plnou cenu, neprodává svoje data/zvyky za slevu; platí hotově, čili jeho konkrétní nákupy nejdou trackovat. Naproti tomu druhýmu kolegovi přijde naprosto logický mít slevu při každým nákupu, že těch dat, co o něm vede obchod je fakt málo.

Jak to máte vy? Anketu nedávám bo je lepší se vyjádřit písemně. :-)

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Používám akorát program v Lidlu, kterýžto to má přes telefon, což je prakticky stejný, jako ta karta…
Prasak 27.12.2021 22:37
Prasak
Co beru jako velky plus lidl aplikace tak nejsou slevy, ale ze mi to archivuje uctenky. Takze kdyz s… poslední
bahno 03.01.2022 21:11
bahno

Používám akorát program v Lidlu, kterýžto to má přes telefon, což je prakticky stejný, jako ta karta. Do ostatních obchodů nechodím až tak často a ta Lidl aplikace v telefonu mi přijde praktičtější, než tahat nějakou plastovou kartičku a furt ji vyndávat z futrálu z kapsy. Telefon mám u sebe furt a taky už s ním i platím, takže to mám zajedno. Jejich akce na dárky jsou celkem zajímavý, aktuálně jsou to hrnky, který jsem přesně potřeboval (vhodný objem).

Kdybych měl mít kartičku od každýho kvelbu, do kterýho občas vlezu, tak bych měl v kapse pěknej pakl těchto věciček. Akorát mi je občas líto těch prodavačů v pokladně, kteří musí jak trotli omílat tu stejnou pitomou frázi - "Kartičku/aplikaci máte?". Občas to automaticky zopakují, i když se právě dívá na můj mobil, kterak z něj skenuji kód, tak jsou z toho zpitomělí.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru