Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailemAnketa Už máte promyšleno, koho budete volit do Poslanecké sněmovny?

Kam se obrátit, když komerční média třeba stranní jedné skupině?

Komerčné média v tržnom prostredí by sa logicky riadili starým zlatým pravidlom poptávka vs nabídka. Ak si 50% ľudí myslí jednu vec a ďalších 50% si myslí druhú vec, tak asi nevzniknú iba média, ktoré budú nahrávať tej prvej skupine a úplne ignorovať tú druhú. Tú dieru na trhu by proste určite niekto využil. :-)
Keď ťa odmietne štátne médium (alebo ako chceš, verejnoprávne) so zvýhodnenou pozíciou na dokrivenom trhu, tak si môžeš akurát tak trhnúť, lebo médium s umelo znevýhodnenou pozíciou ťa už nezachráni vôbec.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat