U ojeté plynové Fabie 1. generace bych se bál spousty věcí a nějaký rezavý flek na karoserii by byl tou poslední. To auto je staré aa jak už psal Prasak, taková auta se prodávají až tehdy, kdy se začnou už hodně sypat. Samotná Fabia je bytelně udělané auto ale čas nezastavíš a čím to trápil předchozí majitel taky vědět nemůžeš. Pokud koupíš z bazaru tak o autě nevíš prakticky nic a stejně budeš muset nechat vyměnit aspoň rozvody a zkontrolovat podvozek na vůle. Bylo by fajn mít poslední protokol z STK a podívat se na výsledky, stejně tak u emisí, jestli je všechno v pohodě. Zfalšovat jde sice všechno ale buďme realisti, u vyžilé hujdy to nikomu za to nestojí.
Je úplně jedno jestli koukáš na Fabii 1 nebo Octavii 1 nebo 2... ani kilometry nejsou až tak podstatné, důležitý je u takto starých aut reálný stav. Ideálně vzít s sebou k prodeji automechanika (servisy to často nabízejí jako službu - lepší je vzít mechanika ze vzdálenějšího servisu od bazaru, aby nebyli domluvení) a kupovat tam, kde nemají problém dát auto na rampu. Mechanikovi je jedno, jestli to koupíš nebo ne, řekne ti co všechno mu přijde zralé na výměnu a kolik to cca stojí.