U auta na plyn bacha - obvykle se majitelé takovýho auta zbaví až tehdy, kdy se to začne sypat, tj. jsou s ním problémy. Měl jsem kdysi Oktávku na LPG, pár let dobrý, ale když to mělo už asi 15 let, tak začalo 1000 malých bolestí a v průměru každý 3 měsíce muselo do servisu a začínaly čím dál větší závady. Když začal chcát olej z řízení, prodal jsem to za pár korun.
Teď mám opět auto na LPG a dám to pryč až tehdy, až to bude zase v poločase rozpadu. Jasně, protože i když kupuji nejdražší plyn v okolí, tak to stejně stojí méně než polovinu benzínu.
A nemusí být problém jen se samotným autem, ale i s plynovým systémem, někdy trpí závadami, které se špatně hledají + může končit revize nádrže (nutná investice) a taky notně opotřebené vstřikovače (taky dost peněz). Takže to, co vypadá jako výhodná koupě, může způsobit hodně trápení. Takže nějaký rezivění plechů může být to poslední, co ti bude na autu vadit.
Mimochodem - to je Fabia první generace? No nevím, ale to už je dnes dost starý auto a pokud je na LPG, tak už jsem se k tomu vyjádřil, bude hodně starý a hodně jetý.