Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Řidič musí minout cyklistu ve vzdálenosti 1,5m

Podle mě, pokud neni cyklista hluchej, tak auto za sebou slyší (přinejhorším ťuknout na klakson by stačilo). A pokud je hluchej, tak je na nic i lodní siréna.
Zvuková znamení u nás nejsou tak běžná, všimnul jsem si ale třeba v itálii, že nejdůležitějším vybavením je klakson. Třeba troubení před zatáčkou (zvlášť poku jde o serpentiny na pobřeží) má svůj smysl.

Čím víc o tom přemýšlím, přijde mi to jako nesmysl, takové nařízení. Ovšem někde jsem četl, že v německu mají nařízené dva metry. A tím nastává několik dalších otázek: Pokud je to pravda, jaktože v německu doprava nekolabuje (a že je v německu cyklistů dost jsem viděl na vlastní oči a nevšimul jsem si, že by je auta objížděla obloukem). A když jsme u toho německa, jak to řeší jiné země, určitě nějaká nařízení na ochranu cyklistů budou mít také. A proč v tomto případě nefunguje konvergence tedy sbližování předpisů; proč zase vymýšlíme něco specificky českého a nekoordinuje se to minimálně na úrovni EU a spřátelených států (aby mohla fungovat evropa bez hranic, jak to mělo v programu české předsednictí EU před mnoha lety spolu s popularizací kostkového cukru (kampaň "evropě to osladíme")).

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat