Úplne rovnako. Ja online výuku doslova neznášam. Doučoval som jazyky ešte pred pandémiou online, ale neskutočne ma to sralo. V kuse nejaké problémy s pripojením, so zvukom, obrazom, či už na mojej alebo na žiakovej strane. Je to strašne neefektívne, kvôli odozve a ostatným digitálnym nešvarom sa jedno cvičenie aj trojnásobne natiahne a za tú hodinu sa nestihne absolútne nič. Blbé je vymýšľať hry, prezenčne proste rozdáš papierky so slovičkami, vetami, digitálne musíš vymýšľať úplne chujoviny a nakoniec to aj tak nefunguje. Jasné, môže to mať aj výhody popisované v článku, ale niet nad osobný kontakt. Radšej sa vzdám pohodlia a so žiakom sa stretnem súkromne, zrovna pri jazykoch ten priamy kontakt dáva určite zmysel. Možno v budúcnosti to bude lepšie, keď sa budeme môcť navštevovať cez hologramy s 10G internetom.
Dosť mi vlastne príde smutné, že sa v dôsledku pandemizmu všetko presúva na online, vidím v tom pre budúcnosť dosť veľkú komunikačnú krízu...