Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Škoda Fabia - Motory

Čus.
Máte někdo zkušenost se Škoda Fabia Combi 2016 1.2 66kW a Škoda Fabia Combi 2018-2020 1.0 70 kW?

Samozřejmě si uvědomuju, že to jsou slabé motory, ale zajímá mě jestli je jízda a hlavně rozjezdy podobné nebo má některý motor výhodu?

Děkuji za odpověďi.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Cože? Kombík a litrovej motor? To je fakt Škoda? Není to spíš Mountfield??
Zdenál 25.03.2021 16:50
Zdenál
Čekal jsem, kdy se tu někdo takový ozve... zamrznul jsi před dvěma dekádami? nový
Moas 26.03.2021 07:32
Moas
OK, v pohodě, ale já fakt tyhle motory "vyhnaný práškama" nemusím... nový
Zdenál 26.03.2021 07:39
Zdenál
Ono 1.0 TSI tahá celkem slušně, musí se ale dost kvedlat a nejhorší je ten zvuk rozzuřenýho čmeláka,… nový
ApoCalypse 26.03.2021 11:40
ApoCalypse
Ono ten zvuk je relativní. Já už jsem došel do fáze, že mi stačí nějaký normální výkon, abych na dál… nový
Moas 26.03.2021 15:47
Moas
Píšu zde jako majitel prvního motoru jezdil jsem s fabkou 4 roky myšleno 66 KW a a i dvoletou zkušen… poslední
ekr 04.04.2021 20:38
ekr

Ono ten zvuk je relativní. Já už jsem došel do fáze, že mi stačí nějaký normální výkon, abych na dálnici nebrzdil provoz... a spíše oceňuju ticho v kabině. Tam musím uznat, že moderní auta odhlučňují turbo tříválce nesrovnatelně lépe, než patnáct let stará Toyota odhlučňuje čtyřválce. Stejně tak vibrace v nové tříválcové Fabii necítím, ve čtyřválcovém Yarisu ano (ale tam je to známý problém daný příliš nízkými volnoběžnými otáčkami z výroby.
Určitě by nejlepší varianta byla "nové auto s moderním čtyřválcem", ale na tříválec nemám žádný psychický blok.

Píšu zde jako majitel prvního motoru jezdil jsem s fabkou 4 roky myšleno 66 KW a a i dvoletou zkušenost s litrem ale 81 kw,
66 kw ale jako krátkou verzi a ten nový motůrek mám už v combi.
Obě auta jedou dost slušně, 66 umí táhnout už od 15 set otáček ten litr se chytá až v tech 18 stech ale pak jede už pěkně až do 5 ti tisíc jen se musí řadit o stupeň míň než u 4 válce 66 kw, příkladem jsou kruháky kde s 66 jedu za tři s 81 musím dát dvojku .Je to převodama , tebou zmiňovaná 70 kw verze je 5 ti kvalt tam to bude jinak
Jinak na dálnici oba motory na tempomat drží 130 v pohodě, není třeba podřazovat.
Mám pro srovnání ještě 1,5 110 kw v koktávce .
Ten litr má už filtr ale nebíl bych se ani jednoho s těch notorů, ve fabce jedou dost dobře, ale chce to vyzkoušet, nevím čím jezdíš teď, pro srovnání

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru