Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Škoda Fabia - Motory

Čus.
Máte někdo zkušenost se Škoda Fabia Combi 2016 1.2 66kW a Škoda Fabia Combi 2018-2020 1.0 70 kW?

Samozřejmě si uvědomuju, že to jsou slabé motory, ale zajímá mě jestli je jízda a hlavně rozjezdy podobné nebo má některý motor výhodu?

Děkuji za odpověďi.

Předmět Autor Datum
Škoda Fabia Combi 2016 1.2 66kW Ten som na chvíľu zažil. Ako spolujazdec skúseného vodiča. Nemám vo…
haseimpfeffer 06.02.2021 00:48
haseimpfeffer
Takto to nevím porovnávať protože jsem neměl obě auta, ale ta novější rada bude mít určitě navrch i…
Jozeffk 25.03.2021 13:49
Jozeffk
Kup Continental, mám je jako letní, a nemužu si stěžovat.
jezekhifi 25.03.2021 17:34
jezekhifi
Ani s jedním motorem jsem nejel, ale papírově bude asi lepší ta 1.2TSI 66kW, točivý moment mají oba…
Hanyse.k 25.03.2021 16:40
Hanyse.k
Cože? Kombík a litrovej motor? To je fakt Škoda? Není to spíš Mountfield??
Zdenál 25.03.2021 16:50
Zdenál
Čekal jsem, kdy se tu někdo takový ozve... zamrznul jsi před dvěma dekádami?
Moas 26.03.2021 07:32
Moas
OK, v pohodě, ale já fakt tyhle motory "vyhnaný práškama" nemusím...
Zdenál 26.03.2021 07:39
Zdenál
Ono 1.0 TSI tahá celkem slušně, musí se ale dost kvedlat a nejhorší je ten zvuk rozzuřenýho čmeláka,…
ApoCalypse 26.03.2021 11:40
ApoCalypse
Ono ten zvuk je relativní. Já už jsem došel do fáze, že mi stačí nějaký normální výkon, abych na dál…
Moas 26.03.2021 15:47
Moas
Píšu zde jako majitel prvního motoru jezdil jsem s fabkou 4 roky myšleno 66 KW a a i dvoletou zkušen… poslední
ekr 04.04.2021 20:38
ekr

Takto to nevím porovnávať protože jsem neměl obě auta, ale ta novější rada bude mít určitě navrch i když 1.0 neni buh ví co :D Já mám osobně Fabku 2015 1.2 a jsem s ním spokojen. Na take normálně cestování je to dobré auto a díly jsou také neni drahé, akorát nyní řešit nejake nové letní gumy a nevím se rozhodnout medzi Bridgestone a Michelin

Ono ten zvuk je relativní. Já už jsem došel do fáze, že mi stačí nějaký normální výkon, abych na dálnici nebrzdil provoz... a spíše oceňuju ticho v kabině. Tam musím uznat, že moderní auta odhlučňují turbo tříválce nesrovnatelně lépe, než patnáct let stará Toyota odhlučňuje čtyřválce. Stejně tak vibrace v nové tříválcové Fabii necítím, ve čtyřválcovém Yarisu ano (ale tam je to známý problém daný příliš nízkými volnoběžnými otáčkami z výroby.
Určitě by nejlepší varianta byla "nové auto s moderním čtyřválcem", ale na tříválec nemám žádný psychický blok.

Píšu zde jako majitel prvního motoru jezdil jsem s fabkou 4 roky myšleno 66 KW a a i dvoletou zkušenost s litrem ale 81 kw,
66 kw ale jako krátkou verzi a ten nový motůrek mám už v combi.
Obě auta jedou dost slušně, 66 umí táhnout už od 15 set otáček ten litr se chytá až v tech 18 stech ale pak jede už pěkně až do 5 ti tisíc jen se musí řadit o stupeň míň než u 4 válce 66 kw, příkladem jsou kruháky kde s 66 jedu za tři s 81 musím dát dvojku .Je to převodama , tebou zmiňovaná 70 kw verze je 5 ti kvalt tam to bude jinak
Jinak na dálnici oba motory na tempomat drží 130 v pohodě, není třeba podřazovat.
Mám pro srovnání ještě 1,5 110 kw v koktávce .
Ten litr má už filtr ale nebíl bych se ani jednoho s těch notorů, ve fabce jedou dost dobře, ale chce to vyzkoušet, nevím čím jezdíš teď, pro srovnání

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru