Země, které dotace dosud poskytovaky od nich pomalu ustupují a dotace nejsou dlouhodobě udržitelné.
V zemi kde žiju ty fondy stále jsou, a do budoucbna se chystají naopak ještě větší výhody (auta pošty uz jsou prakticky jen elektrické), nevím jestli placené státem nebo EU fondy, ale neplatí jen pro automobili ale také když si chceš na barak posadit solární panely, nebo cokoliv ECO hodně lidi ted tímto způsobem v rodinných domech přihřívá vodu.
U těch el automobilů to nejsou jen příspěvky ale i jiné výhody, treba přístup do větších měst do mist, ktreré jsou automobilum se spalovacím motorem zakázany v rakousku el auta můžou jet rychleji po dálnici, vyhneš se některým poplatkům dalnice/peage každý stat nabízí nějaké sve výhody - "neni to jen o penězích".
6. Problémy výrobců automobilů, včetně všech napojenych služeb a výroby - to se dotkne fakt velkeho počtu pracovních míst. To souvisí s menším prodejem elektromobilů, menšími požadavky na servis, náhradní díly,...
Propouští se i teď a uz se propouštelo davno předtím, ale ne kvůli elektro motorům. Přední výrobci automobilu aby ušetřili se přemístují do hospodářsky mene vyspělých zemí jako rumunsko = plat 350$, FR plat = 1450$ za pasového pracovnika, nekolik desitek tisic pracovnich míst a utomobilkach bylo tedy v puvodni zemi zrušeno.
Prodej aut za poslední roky hodně klesá, každý preferuje ojetinu. Proto hodně výrobců hledá, jak se udržet, buď výhodné splátky, nebo malá cena.
Když někdo začne s výrobou El automobilů již dnes jako BMW které dokonce vyrábí i své vlastní baterie a automobilka X která začne až za pár let bude BMW totálně prevalcovana, už jen pro budoucí možný trh má každý nějaký ten hybrid, / El v záloze.
(je to neco, co je v podstate jeste v plenkach, a vse se postupne teprve resi. Kdyz lidé poprvé videly parni automobil taky si nedokazali predstavit ze by to nekdy jezdilo po ulici. )
PS: Je nas na tak malou planetu moc, potrebujeme najit jinou alternativni energii.