Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Automatické spropitné - článek v Lidovkách.

Já to vidím taky velmi podobně.
Počítám s tím, že ceny v jídelním lístku jsou dané a určují obchodní vztah. Ne že si tam musím skrytě připočítávat 10 % navíc.
Když budu s jídlem a obsluhou spokojen, dám něco navíc, obvykle kolem 5 %, nebo to nějak zaokrouhlím, případně ke třem stovkám přidám dvacku. Ale nechci, aby mi k účtu, vycházejícímu z ceníku, něco automaticky přidával. Má to být odměna pro personál, ne součást ceny. U za párek v rohlíku, nebo langoš u stánku, taky nedávám automatický spropitný, ale zaplatím to, co mají napsáno na ceduli. Výdělek mají přece započítán v ceně zboží.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat