Ja som robil vodicak na V3S a tam ziadna sychronna prevodovka nie je, takze medziplyn je povinny. Nebud rozmaznany novsimi autami, nie je to nic strasne.
Keby si daval pozor tak by si vedel, ze samozrejme plne nalozene auto ma ine spravanie na ceste ako prazdne. ma nizsi tah, vyrazne dlhsiubrzdnu drahu a v zakrute sa vplyvom odstredivej sily moze menit tazisko. To sa moze menit aj ked ked mas zle nalozeny naklad, nakoniec uz si videl urcite par nehod sposobene prave tymto.
Takisto vybrzdovanie kamionov na dialnici s naslednym zlisovanim vybrzdovaca, ktory si vo svojej debilite neuvedomuje aku dlhu brznu drahu ma prazdny, ci nebodaj plne nalozeny kamion je na YT viac ako pozehnanie.
Byt tebou zacnem jazdi v nejakej prepravke s dodavkou, je to praca narocna na cas, ale zase ziskas tam vela skusenosti pre prechodom na vacsie auta. S certsvym vodicakom a v tvojom veku ti aj tak asi nikto neda do ruky nic vacsie.