
Vlak bez mašinfíry - co se vlastně stalo?
Jsem zvědavý, co se vyšetří.
Z toho co o tom bylo v masmédiích jsem vyrozuměl, že tomu vlaku nefungovaly brady, ani ta záchranná. Takže když mašinfíra vystoupil z mašiny, aby se na něco podíval, tak možná i zabrzdil a netušil, že "jen jako".
Napadlo mne, jestli to neskončilo nejlépe jak to skončit mohlo, že kdyby se to nestalo a vlak s nefunkčními brzdami pokračoval v další jízdě, mohlo to skončit mnohem hůř.
A taky mne napadlo, jak je to se záchrannými brzdami v jiných vlacích.
Tak se nám na železnici rozmohl takový nešvar...
Tragédii dělilo 34 metrů. Expres vjel v Ejpovicích do cesty dalšímu vlaku
V Českých Budějovicích se srazily dvě lokomotivy, zranil se strojvůdce
Smůla železničářů nekončí, v Brodě a Jihlavě bouraly posunované vlaky
Při srážce vlaků na Chrudimsku se zranilo pět lidí, dva z nich vážněji
Kvůli chybě strojvůdce se v Brně srazily vlaky, zraněno je přes 20 lidí
Divné...
Na té srážce vlaků v Brně je přece jen něco pozitivního - srazily se tam ty nejstarší krámy, co tam ještě jezdí. Takže je tu naděje, že je oba vyřadí, protože jízda v nich je opravdu jen pro dopravní masochisty - topení naplno nebo vůbec, v létě sauna, sedačky pohodlně pouze vypadající, brzdy kvílející.
A tos ještě neseděl v našich valašských regionálních "vrahounech". Před každou výhybkou je průvodou doporučeno modlení či úlitba falešným bohům. Topení je co? Hovoř o štěstí.
Bydlím v městě na hlavním koridoru, takže motoráky tu moc nejezdí.
Aj tak vlakem už nejezdím, autem dojedu do práce o hodinu rychleji (vlak + MHD).