Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Ako si dnes mozete niekoho umyselne zrazit a nic sa vam nestane

Statistikou úmrtnosti se prosím neoháněj. Dělá ji statistický úřad, který data shání od lékařů, kteří za její vyplnění nedostávají žádné peníze/náhrady stráveného času a dle zákona ji vyplnit musí. Takže výsledky z ní jsou přesně na dvě věci. Rodiče jsou lékaři, takže ti uvedu příklad z reality (pro změnu).
Statistiku jsem za matku vyplňoval já tak, jak mě napadlo. Pár čísel pak po mě opravila, aby to prý bylo věrohodnější tam, kde jsem moc ulítnul. Takže když nějaký rok slyšíš ve zprávách, jak bylo o 10 procent méně úmrtí než loni a na základě těchto vyfabulovaných dat pak začne nějaký expert rozvíjet své teze a dohady, tak je přinejmenším k smíchu přinejhorším k pláči, protože všechny ty data jsou vycucané z prstů. A ne, toto není výjimečný stav. Namátkou jsem se ptal různých lékařů a spíše výjimky jsou ti, co zdarma ve svém volném čase pečlivě dohledávají po kartách pacientů úmrtí (osobně jsem na takovou výjimku nenarazil ani jednou, jen věřím, že asi existuje).

Když už bys chtěl vytahovat nejčastější příčiny smrti (které mohou v průměru cca sedět narozdíl od počtu úmrtí, které jsou vybájené)), tak větší zabiják než auta je jednoznačně alkohol a cigarety. Neměly by se první zakázat ty ?
Abych ti to nastínil v procentech: 98% úmrtí připadá na různé nemoci a nádory.

Dobře ale, pojďme řešit tedy těch několik promile. Zaujalo mě tvé tvzení , že po zavedení psychotestů na řidičák se těch několik promile smrkne o jistě závratně velké procento. Podepřené to samozřejmě ničím není, protože takovou pitomost kupodivu ještě nezavedli nikde ve světě. Ale já jsem si tím naprosto jist. Veď pohleďme 517 mrtvých !!! to je přece důkaz, to něco znamená, takže mám pravdu. Nikdo se přece neodváží nic namítnout proti takové hromadě mrtvol ....