Manévry s regály v super-hyper
V našem okresním městě tohle spustila billa. Člověk vleze do obchodu, a prostě tím jejich nově postaveným bludištěm musí prolézt komplet prodejnu, aby se s třemi koupenými věcmi dostal ke kasám. Kde jsou ty doby jedné hlavní ulice a spousty postranních kolmých uliček, kupující vše snadno našel. Když jdu pro rohlíky a rum, nemusím přece nutně prolézat kolem tampónů, žrádla pro psy, a těstovin, které se prý zaručeně nelepí.
Teď se připojil penny market. (Pro grammar nazis: vím, že vlastní jména mají být velkými písmeny, ovšem pokud činnost někoho nesnáším či někým opovrhuji, úmyslně volím malé)
Jestli si ten vynálezce (už ho vidím, blbečka, věk těsně nad dvacet, neudělal za korunu užitečné práce, ale moudrý je jak "šalamúnova řiť") myslí, že blouděním po obchodě budu kupovat cokoliv mimo svůj seznam, jen proto, že mi nastrčí pod nos nějaký předražený výrobek, ideálně s cedulí "super angebot", mýlí se. Vím, že mi každý "marketingový specialista" bude zaujatě vysvětlovat, jak je to přínosné pro byznys, jak na tom strašně vydělají.. nevím. Na mě ani halíř.
Dnes (právě v tom p m) jsem potkával spousty lidí, kteří imrvére brblali, že nic nemohou najít, že raději půjdou jinde. A ironický škleb perzonálu jen potvrzoval, že ani oni nejsou z podobných manévrů nadšeni.
Takže, ty blbečku, který tohle vymýšlíš a třeba náhodou to tu čteš, nepřeji ti nic pěkného. A zvažuji, zda nepožádat o výpomoc v tom mém přání kolegu z Valach (...seš perspektivní managor, tak pátrej, co tím myslím ).