Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Hypermarket: škatulata, škatulata, hejbejte se!

Vůbec neměj strach, že by nevěděli, co dělají :) Marketing a psychologie prodeje jsou dneska už velmi propracované. Kdekdo si myslí, že reklama nefunguje, ale opak je pravdou. Ono by firmy nedávali miliardy do reklamy, kdyby to nefungovalo.

A psychologie prodeje funguje taky. Samozřejmě...inteligentní člověk jim na to tak lehko neskočí a dokáže si udělat vlastní názor a nepůsobí to na něj tak, jak na některé jiné lidi. Já jdu do obchodi s tím, že vím, co chci koupit a to koupím. Ale takových je menšina. Většina lidí jsou idioti, kteří dělají přesně to, co se po nich chce :)

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat