Teoria grafov je naozaj uzitocna vec, mali sme to v 4.rocniku, aj ked sa to myslim volalo inak (tusim dopravne systemy) za mojich cias.
Problem bol, ze nas to mal na cviceniach taky nezaivny typek, ze mi cely predmet znechutil a ledva som ho presiel, pritom to mal byt v podstate moj premiovy, pretoze obsahoval to z matiky, co ma velmi bavi.
Nesuhlasim s tebou celkom v tom, ze vytrvat v tom studiu, pretoze naucit sa teoriu grafov mozes aj svojpomocne v buducnosti ak budes chciet. A ak chodis do skoly s nechutou a predmetom len "preplavas" neda ti do zivota nic. Pritom nejde o obtiaznost predmetu, skor o to, ako sa dokazes do neho zazrat.
Na druhej strane je to aj o vyucujucom, zopar razy sa mi stalo, ze lakavo znejuci predmet s dobrymi sylabmi bol totalny prepadak a naopak predmet, z ktoreho som nic necakal som prezil v extaze.
Osobne by som sice (na jeho mieste) este studoval, ale vseobecne by som mozno poradil opak (VS je tak trosku strateny cas, aj ked siel by som tam znovu;o)).