Nemůžu říct, že bys neměl kus pravdy, nicméně si dovolím polemizovat v jedné věci...
Poradna není mobilní operátor a rádci, modi, admini, nejsou zaměstnanci, kteří podepsali jakýsi "lokajský kodex", kdy se musí s veškerou úctou a respektem chovat i k čuráčkům, kteří si z nich dělají vysloveně prdel...
Mají ten luxus, stejně jako já v mém podnikání, že si mohou nastavit laťku "služebníček vašnosti" jak sami uznají za vhodné... Takže pokud uznají, že v případě, když někomu naznačí, že by bylo dobré nejprve zapojit hlavu a až pak psát a ten dotyčný se urazí, že ty potencionální peníze oželí, je to jejich věc...
Navíc, nebavíme se tu o příkladech, kdyby někdo poslal někoho do prdele stylem: "Ty zkur... čur..., co to sem vkládáš za hov..., když poradna je jinde", ale myslím, že když třeba Karel někomu napíše, že "I průměrně inteligentní středoevropan by měl ze všech možných "stop tlačítek" a textů pochopit, že tady není poradna" a přidá odkaz na příslušnou větev, nevidím v tom nic špatného... Že to bude sejřit místního samozvaného "jánošíka" je sice jisté, ale tím bych se nějak netrápil.
Mně taky když nějaká zákaznice už po páté při přebírání notebooku do opravy a ptaní se na odhad ceny troubí že "Se pokazil zničehonic, opravdu, sám od sebe, jen tak se pokazil, zničehonic, opravdu............" tak si pak už také ve finále neodpustím poznámku, "Že on se většinou ten notebook opravdu pokazí zničehonic a jestli čekala doporučený dopis s oznámením že za 14dní jí odejde grafika na notebooku, tak to ještě zatím žádný výrobce nenabízí?"
Někdy hledí s otevřenou pusou, někdy to pochopí a zastydí se a když se holt vytočí na patě a napučeně odejde, netrhá mi to žíly... Jsem proto špatný živnostník? Možná, dokážu s tím žít. S přístupem "uctivý služebníček" bych nedokázal Jak kdo ke mě, tak já k němu...