Na to jsi prisla jak, ze poradna potrebuje tupce, kteri nedokazi ani zformulovat svou otazku
I tupec muze kliknout na reklamu, ze ktere poradna zije.
Reknu to takhle: delam support a proste si nemuzu dovolit cloveku rict, ze je kreten, i kdyz napise uplne kretenskou otazku. Jednou je to "zakaznik", a to i v pripade, ze ty sluzby vyuziva zdarma - protoze i z takoveho zakaznika se jednou muze vyklubat platici zakaznik. A pokud se k nemu budes chovat jako k debilovi, tak uz sem proste podruhe neprijde, nikomu te nedoporuci a ty se muzes s potencialne platicim zakaznikem rozloucit.
Taky musim resit lidi, co polozi dotaz tak blbe, ze na to mam chut odpovedet "a mne nejede auto, co s tim mam delat?", ale misto toho je poprosim o podrobnejsi informace - kdy a kde se ten problem vyskytl, jestli zkouseli to a to apod. Taky mam zkusenost s lidma, kteri postupne polozi 10 otazek a na kazdou z nich se musi clovek doprosovat dalsich informaci, protoze ti lidi se proste ne a ne poucit.
Jasne ze me to taky nekdy nebavi. Ale sla jsem do toho dobrovolne, takze s tim proste musim pocitat.
Kazdopadne tebe bych ve svem support teamu opravdu nechtela.