Taky vám pořád píše Patricie Konečná
co se narodila na Slovensku ale žije v ČR a pracuje jako letuška? Mně už několikrát napsala snad do všech stránek co mám na Seznamu. Tak už jí to někdo udělejte, ať dá pokoj. Kdo to má furt mazat.
co se narodila na Slovensku ale žije v ČR a pracuje jako letuška? Mně už několikrát napsala snad do všech stránek co mám na Seznamu. Tak už jí to někdo udělejte, ať dá pokoj. Kdo to má furt mazat.
Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru
Tu neznám. Teď jsem se díval do spamu a naposledy mi psal Tomáš Vlas, který se dokázal vypracovat, ačkoli pochází ze Šlapanic u Brna. Když si chci vydělávat 300000,- měsíčně, stačí na něco kliknout.
Mne na seznam mailu vnucujou nejaky leky. Asi si mysli, ze jsem fetka nebo co
To máš dobrý. O mně si myslí, že jsem impotent.
Nebudu zakládat nové téma, snad stačí, když to napíšu sem:
Dostali jsme pozvánku, že jsme v nějakém slosování získali hodnotný dárek, tak si ho máme přijít převzít. Prý se nejedná o prodejní akci. Na pozvánce je uvedena firma Astena group s.r.o.
Podle obchodního rejstříku by se ta firma měla zabývat hlavně stavební a projektovou činností.
Máte někdo zkušenost, wo co go?
Nějak se nám dvakrát nechce tam chodit.
O predajnu akciu sa to nejedna preto, ze to uz maju firmy zakazane, respektive museli by splnit milion podmienok, takze teraz su to "prezentacne" akcie.
V ramci boja proti smejdom tam chod a poprepichuj im gumy na autach ak ti zacnu nieco ponukat a ver tomu, ze zacnu, ale uz pod hlavickou inej firmy.
Přišlo mi to samé.
A jaké to tam bylo?
To fakt někdo uvažuje o tom, že by tam skutečně šel?
No jasný, švindlnerezového nádobí nebo ovčích dek není nikdy dost
Panna
Orel
Ty jo, mrknu do spamu a je tam! Skoda, ze jsem si toho nevsiml drive, ted uz urcite nekoho bude mit Beztak je ted s ni Yarda v Astena group a vybiraji spolu spolecne hrnce