Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Cenzura internetu

Jiný příklad: jak je možné že ve škole, daleko menším kolektivu, který se navzájem zná, jsou žáci pracovitější a žáci "flákači". A jak je možné, že když jeden druh převáží, tak drtivý zbytek třídy "konvertuje" právě k oné většině? Protože primární vliv nemá škola, ale rodina a nejbližší okolí jak píše správně Merlouška. Teprve až když je sociální vliv třídy extrémní, pak teprve "slabší kusy" podlehnou - a je jedno jestli flákání, nebo vyšší snaze učit se a pracovat.

Přeneseně to funguje i v celé společnosti: dokud společnost netlačí na fair play (v ČR to neplatí), jasnou osobní zodpovědnost (opět v ČR neplatí) a samozřejmě efektivní začleňování menšin (v ČR opět fikce), není žádný reálný způsob jak tyto menšiny "integrovat" do většinové společnosti. Protože i ten cikán vidí, jak i většinová společnost fixluje, lže a krade a jen si hraje na tu lepší část, protože tzv. pracuje a vydělává. To není útok na "bílé" (jak si mylně vykládáš), ale prosté konstatování reality.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat