Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Jak zavíráte kapotu u auta?

Nedávno jsem se bavil na tohle téma a zjistil jsem, že jsou dvě skupiny vyhraněných lidí, co do zavírání kapoty na autě, každá má svoji pravdu a odmítá druhou metodu. Jedna skupina ji zásadně pustí z výšky, kdy se zabouchne, druhá ji opatrně položí a potom se o ni opře, aby zacvakla. Kdo zabuchuje, říká, že si nechce vymačkat důlky do plechu, kdo zamačkává, tvrdí, že bouchnutí z výšky je příliš bezohledné k pantům, těsněním a vlastně všemu okolo.

Ve které skupině jste? Já osobně pouštím z výšky, ale jen z nutně potřebné pro zabouchnutí, asi 15 centimetrů, nechci zbytečně skákat po laku, aby se kapota dovřela.

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Mám Xsaru 2 s né moc inteligentně navrženým vachrlatým uchycením plastové masky. Předchozí majitel n… nový
dejv111 30.07.2015 09:14
dejv111
Můj názor je, že lidi co pouští kapotu z výšky mají třeba pocit většího bezpečí že se haupna neotevř… nový
Just4Fun 04.08.2015 20:08
Just4Fun
Zrovna včera jsem to zkoušel. Mám nový auto a zamáčknout to jemným stiskem nešlo. Pustil jsem to z v… nový
Prasak 04.08.2015 20:58
Prasak
U bagru jsem měl dokonce i předepsáno pouštět z výšky, a tam je haupna tvrzenej plast. Kvůli týhle d… nový
Just4Fun 04.08.2015 22:20
Just4Fun
Především by se to mělo dělat tak, jak to určí výrobce toho kterého vozidla. Popsáno to jest v návod… poslední
Prasak 04.08.2015 23:37
Prasak

Mám Xsaru 2 s né moc inteligentně navrženým vachrlatým uchycením plastové masky. Předchozí majitel nejspíš kapotu zavíral přibouchnutím, tudíž byla maska uvolněná. Musel jsem ji přilepit. Proto raději kapotu lehce položím a zamáčknu. K promáčknutí dojít nemůže, protože v místě, kde tlačím, tak je ohyb plechu a prolis. A přijde mi to šetrnější a ne tak barbarské. :-)

Můj názor je, že lidi co pouští kapotu z výšky mají třeba pocit většího bezpečí že se haupna neotevře za jízdy. Ikdyž to má pojistku ale dělával jsem v tomhle oboru a na pár takovejch případů jsem narazil že při zamáčknutí kapota pořádně nezacvakla. Obzvlášt u starších aut. Ale je to určitě otázka názorů. Za mě oboje. U starých boucnout a u nových zamáčknout. :-)

Zrovna včera jsem to zkoušel. Mám nový auto a zamáčknout to jemným stiskem nešlo. Pustil jsem to z výšky 10 cm a bylo zaklapnuto. A hlavně, jako se vším - svoje dílo si zkontroluju, takže stejně tak, jako když zamknu auto a ještě raději zkusím chytnout za kliku, tak zaklapnu víko a zkusím, jestli drží.

Navíc nový auta mají opravdu tak tenký plechy, že bych měl strach, že to promáčknu.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru