Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Doba mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku

A to si predstav takove extremni situace jako pri povodnich v Usti nad Labem. To zeleznicni most slouzil jako jedina spojnice mezi castmi mesta. Slouzil jako mhd, zasobovaci cesta, v pripade nouze slouzil jeden motoracek jako sanitka s absolutni prednosti, pak samozrejme osobni vlakovy provoz, nakladni provoz (zasobovani elektraren Chvaletice a Opatovice).
Nebo jsem se nestacil divit, kdyz jsem na jednokolejne trati z Neratovic potkal EC s deseti rychlikovymi vagony. U Kralup spadl strom na trat a mezinarodni dopravu rovnali oklikou tady tou jednokolejnou trasou (usti, vsetaty, praha).

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat