Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Průzkumy spokojenosti - banky, eshopy....

Jelikož mi ta paní v bance je sympatická, tak jsem jen sokolíkovi oznámil, že jsem byl s ní velmi spokojen, ale že su v hokně a nemám čas na klábosení. Sokolík to uznal a ukončili jsme to, ale udělal jsem to jen kvůli té ženské.
Ano, bylo poznat, že ta holka prošla školením na jednání s lidma, jako všichni ostatní, ale tahle se naštěstí neproměnila v naprogramovanýho robota, jako jiní, co to školení mají taky. Nebo je v jednání s lidma opravdu dobrá.
Ty vyškolený poznáte poměrně snadno, relativně často klienta oslovují (přímením), používají stejný témata, je možný že si dělají základní poznámky, protože skoro všichni se ptají na to samý a stejným stylem, kdy se obvykle během nějakýho toho ťukání do počítače zeptají "co děti, co v práci, dobrý?" a tak podobně. Mají naškolený univerzální témata a to školení mají všichni jak přes kopírák. Setkáte se s tím všude, kde se jedná o vaše prachy a jednáte s jedním člověkem za stolem, tedy bankovní, pojišťovací, finanční poradci s "osobním přístupem". Nejedná se o bankovní přepážky/okýnka, tedy tam, kde se tvoří fronty.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat