Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem PPL

Já poznám rozdíl mezi vyzváněcím a obsazovacím tónem

Mám pocit, že jde i o individuální nastavení a to, jestli druhá strana má povoleny další příchozí hovory v situaci, kdy už jeden má. Pokud ano, mohls slyšet vyzváněcí tón a přesto dotyčný opravdu hovořil s někým jiným. Že mohl zavolat zpátky atp. je samozřejmě pravda.
Bohužel s PPL mám taky nedobré zkušenosti, když jsem chtěl nechat doručit balík jiný den, dočkal jsem se odpovědi "djó, to nevím, jestli půjde, to víte, denně desítky tisíc balíků...". Podotýkám, že to bylo v listopadu, ne týden před Vánoci. Připomnělo mi to okřídlenou větu, že "si otevřel hospodu, ale chodili mu tam lidi".
Teď před Vánoci to bude asi ještě horší, předpokládám, že si zasilatelské služby pronajímají všechno, co má kola, úložný prostor a joudu za volantem, jen aby nějak stihly rozvézt, co lidi nahamtají na Vánoce... takže nějaká empatie se konat nebude.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat