Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Ako CR zaraba na slovenskej blbosti

Ty zelené vagony jsou asi Honneckery, ne? Ono - technicky vzato to není až takový sráč, má to podvozky na 160 km/h, kotoučové brzdy a podobně. Jen je blbý interiér, že nejdou otevřít okna a není tam klima. Taky sedadla nejsou nejpohodlnější.
Když jsem jel (cca pět let zpátky) do Adamova objevovat krásy tamního okolí, tak jízda byla taková, že Praha - Třebová luxus (nějaké EC do Budapešti, maďarské vozy), Třebová - Letovice děs, protože Regionova. Co tohle himl dělá na koridorové trati?? To patří někam na lokálku Horní Dolní - Lopatice a ne na osobák, co jede pomalu hodinu. Letovice - Adamov tornádo, čili pohoda. Zpátky to samé, jen ze Třebové jsem jel nějakým rychlíkem (ze Vsetína, zdravíme mifa) a to byl děs; koženky, co už dávno měly být rozřezané na šrot.
Jasně že to mohli objednat, však by to v Ostravě uměli vyrobit... Záleží, co zrovna sedělo na nábřeží (lokalita GŘ ČD v Praze) za dřeva. Muselo jim být jasné, že tornáda nebudou jezdit do aleluja...
Ten Regiopanther je pěkná jednotka, ale asi méně kapacitní než tornádo nebo vlak řazený ze čtyř, pěti honneckerů.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat