Ty zelené vagony jsou asi Honneckery, ne? Ono - technicky vzato to není až takový sráč, má to podvozky na 160 km/h, kotoučové brzdy a podobně. Jen je blbý interiér, že nejdou otevřít okna a není tam klima. Taky sedadla nejsou nejpohodlnější.
Když jsem jel (cca pět let zpátky) do Adamova objevovat krásy tamního okolí, tak jízda byla taková, že Praha - Třebová luxus (nějaké EC do Budapešti, maďarské vozy), Třebová - Letovice děs, protože Regionova. Co tohle himl dělá na koridorové trati?? To patří někam na lokálku Horní Dolní - Lopatice a ne na osobák, co jede pomalu hodinu. Letovice - Adamov tornádo, čili pohoda. Zpátky to samé, jen ze Třebové jsem jel nějakým rychlíkem (ze Vsetína, zdravíme mifa) a to byl děs; koženky, co už dávno měly být rozřezané na šrot.
Jasně že to mohli objednat, však by to v Ostravě uměli vyrobit... Záleží, co zrovna sedělo na nábřeží (lokalita GŘ ČD v Praze) za dřeva. Muselo jim být jasné, že tornáda nebudou jezdit do aleluja...
Ten Regiopanther je pěkná jednotka, ale asi méně kapacitní než tornádo nebo vlak řazený ze čtyř, pěti honneckerů.