Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Tehdy a teď

AZNP by se prostě bez zahraničních peněz zavřely. To byla celá slavná perspektiva AZNP. Boleslaváci můžou voblíznout všech deset, že tam ti Němci jsou. Jo, mohli tam být také Francouzi, jednalo se i s Renaultem.
Problém AZNP nebyl ani tak nedostatek chytrých hlav a šikovných rukou, jako financování podniku. Podnik nikdy neměl vlastní peníze na vývoj, všechno přiděloval (a taky bral) bolševik. Čtyřicet let to v podstatě byla nemodernizovaná montovna, něco málo se začínalo měnit až s příchodem Favoritu, ale kontinuita vývoje automobilky byla nulová.
Proč se nevyráběla například Škoda 720, ale místo toho se radši udělal facelift Škoda 1000MB/Škoda 100/Škoda 105/120/130/135? (stejnej model se v podstatě dělal přes dvacet let) Protože na nové linky, modernizaci továrny pro výrobu nového modelu nedal bolševik ani fň. Přitom v té době ještě úplně pozdě nebylo.
A to, co se vyrábělo před Škodou 1000MB, byly v podstatě předválečné modely....
Bolševik vyždímal z boleslavské škodovky co se dalo, aniž by do ní někdy pořádně investoval. Za čtyřicet let vyráběl dvě(!) nová auta.

A najednou to byl perspektivní podnik. :-?

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat