Po nás už to tak přestali dělit, prej aby ti pomalejší byli motivovanější těma lepšíma, protože když byla třída plná trotlů, tak dohromady neuměli vůbec nic, krom bordela.
Ono je furt otazkou, jestli to deleni ma smysl nebo nema smysl. Asi je to pripad od pripadu. Kdyz to tak vezmu - ja jsem taky teoreticky mohla chodit do specialni skoly, ale dnes jsem rada za to, ze mama chtela integraci, bylo to pro me mnohem prinosnejsi a dalo mi to do zivota vic nez specialni skoly. Ale u integrace zalezi dost i na intelektu a motivaci .. integrovat mezi normalni decka nekoho, kdo na to bud nema, nebo o vzdelani nema zajem a akorat dela bordel, nema smysl.
A bavila jsem se o tom kdysi i s kamosem z Danska, kde uz nejake trideni deti na chytre a hloupe nevedou.. proste chodej vsichni do stejny skoly.. on patril mezi ty chytre, tak dostal nejakou samostatnou praci a starej se.. ucitel se venoval tem blbejsim. K cemu to pak je? Nebyl s tim systemem moc spokojenej... A u nas to asi smeruje k necemu dost podobnymu.