Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Nové vozy rychlíků ČD v provozu

Ale taková věc, která se mi posledních několik týdnů udávala často, ta by se tím řešit dala:

Situace - výluka, konkrétněji pomálá jízda na asi pěti kilometrech před přestupní stanicí. Ve výlukách ČD není uvedena, ačkoly to zpoždění ty vlaky dostaly se železnou pravidelností. Prý podle ČD není nutné (s odkazem na nějaké směrnice či zákon) uvádět. V přestupní stanici odjede následný spoj (rychlík) s odůvodněním, že za 13 minut jede osobák. Jenže osobák staví v každé řiti a do cílové stanice jede o 25 minut déle, než ten rychlík. A hle, najednou je z pěti minut na přestupní stanici čtyřicet minut na příjezdu. Ale nikde není ani zmínka o tom, že taková situace může nastat (a že se mi nestala jednou). A mimochodem, oboje rychlíky.

PS: při korespondenci s ČD (je s podivem, že odpověděli, neboť dříve, když jsem si stěžoval se ani nenamáhali odpovědět). Zajímavá informace pro mě byla, že někteří cestující prý dokonce vyžadují koženkové vagony (tak takového člověka bych chtěl poznat, to musí být dobrý exot). Co mě ale nadzvedlo, tak to bylo prohlášení, že podle nějakého drážního zákona zpoždění 5 minut hlásit nemusí a že zpoždění mohou ohlásit až po pěti minutách (kdy ten vlak už měl odjet a všem je jasné, že má zpoždění). A to i přes to, že na webu je zpoždění vedené v minutách a tu informaci dráhy mají stále.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat