Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Naftové motory- dnes a dříve- názory, zkušenosti-kultovní vozy doby

Sice se na to rádo nadává, ale v práci jsme měli Transita s motorem 2,2 TDCi (103 kW), který měl nalítáno 450 tisíc. Jenže - není to 450 tisíc nějakého strejdy, co jezdil akorát po autobahn a servisoval to ve značkovém servisu. Byl to služebák, na kterém se vystřídal kdekdo a jako se služebákem se s tím zacházelo.
Párkrát jsem s tím jel, prázdné to jelo jak hovado, výkon byl znát. Motor a celé auto šlapalo jak Švýcary.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat