Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Co je typickým autem pro mladé hochy ? V čem je často vídáte ?

Zdravím,
jen tak z voleje mě napadlo založit diskuzi o tom v čem vlastně nejčastěji po našich silnicích jezdí mládež dejme tomu věková kategorie 18-22 let prostě mladíci, machři, týpci co pořád někde hrabou, driftujou atd. neříkám že to dělají všichni.
Z mé zkušenosti se mohu podělit takto, já jakožto jiná generace (46 let) preferuji dnes už především komfortní , svižná auta, nebudu psát rychlý a takový, který bez zábran sami od sebe "gumují"..
1. na první místo bych dal asi tradiční VW Golf jezdí v těm kde kdo hlavně řada III,IV, občas se objeví i v nějaké té II
2. Škoda Felicie klasika
3. BMW E36 také hodně rozšířené auto mezi mladými lidmi
4. Opel Vectra konkrétně v našem městě jezdí asi 10 kusů všechno tuning
5. Peugeot 406
6. Honda Civic 5G
7. Audi A4 a A6 těch je taky dost, všechno starší modelu od roku 97-98
8. VW Passat B5, různí Seati Ibiza, Toledo, či Leon pak samozřejmě občas i nějaký jiný japonský či český auto ale ne v takovém rozsahu.
9. Už mě toho víc nenapadá a nechám něco na ostatních.
Osobně co jsem snad nikdy neviděl je mladý kluk v Mercedesu, teda viděl př. mého syna je mu 19 a nedá dopustit na svojí naftovou W124, že prý srdeční záležitost, podivné to..

Jsou zobrazeny jen nové příspěvky. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Frikulíni preferují "jedině Golfa, vole!" (vzhledem k současné době a ceně čtyřková řada), případně…
Prasak 29.07.2014 21:43
Prasak
Tak tak co jsem slyšel kdo nemá Golfa nejlíp IV v tuningu tak je pro ostatní hňup a trouba, pak vévo…
Alab 30.07.2014 14:16
Alab
Takže to vidíme stejně - správnej frikulín má Golfa. Na stavu nezáleží, Golf je přece folksvágn, to… poslední
Prasak 30.07.2014 16:12
Prasak

Frikulíni preferují "jedině Golfa, vole!" (vzhledem k současné době a ceně čtyřková řada), případně jedničkovou Oktávku. Je jedno, že to jsou vraky v poločase rozpadu za cenu hluboko pod padesát tisíc s diskutabilní spolehlivostí a v ještě diskutabilnějším stavu, ale prostě JEDINĚ GOLFA. Oktávka je to samý přes kopírák.
Takže když potkám nějaký mladý prase na silnici, tak je to na 50% debil v Golfu, či Oktávce. Další v řadě jsou starý Audiny, až pak BMW, ale opět starý vraky. Řidiči novějších (rozumněj - patřičně dražších) BMW jsou obvykle mohem slušnější a rozvážnější.

Sociální verze Oktávky je Fabie. Klidně i HTP, důležitej je ten hňup za volantem s plynovým pedálem na podlaze. Nezbytný doplňky jsou komínová roura na výfuku, montáž obřích spoilerů a folie imitující karbonovou kapotu. Nějaká ta nálepka a´la tetování na zadním okně je bonus.

Hovada v SUV jsou samostatná kapitola, do které moc frikulínů nezapadá, na SUV obvykle nemají dost peněz - jak na pořízení, tak na provoz.
Tak trochu OT - nedávno jsme na procházce s děckama viděli obří SUV Mercedes. Synek to začal obdivovat, načež jsem mu řekl, že to není moc pěkný auto, ale hnusná obrovská krabica. Opravdu to nebylo nic výstavního, prostě jen velký hranatý auto. Vedle sypala odpadky do popelnic nějaká bábovka. Nevím proč, ale strašně nepřátelsky se na nás čučela. Asi jsem jí šlápnul na kuří oko :-)

Tak tak co jsem slyšel kdo nemá Golfa nejlíp IV v tuningu tak je pro ostatní hňup a trouba, pak vévodí Octavie II, jednička RS, občas vidím i v Trojce ale to je většinou zmíněné 1.9TDI od rodičů.. Synovi je 19 ze začátku jezdil starým Polem 86C co jsem mu dal, je to rok 1993 jezdí do dnes a krásně, stálo nějakých 7 tisíc ale pozor už 5 let jezdí bez jakýchkoliv velkých investic, léto, zima.. na tom se učil před cca 2 měsíci si po dlouhém hledání pořídil no dneska spíš YoungTimer a taková legenda Mercedes W124 250D 20V, něco na tom udělal to je jasná ale co se týče kastle tak je bez chyby, spodek vše zdravé, vše funkční, bylo vidět že se o něj někdo před tím staral jinak by se to asi taky nedochovalo, je to též rok 1993, jezdí to za 5-6 litrů a to je prý podstatné, má to svůj osobitý design a hlavně ještě takovou "duši" + spolehlivost, která se nedá srovnat s čímkoliv.. Tuning ani jiné úpravy neřeší, chce si ho zachovat v původním a dobovém stavu, bez jakýchkoliv nesmyslných úprav vzhledu atd.

Takže to vidíme stejně - správnej frikulín má Golfa. Na stavu nezáleží, Golf je přece folksvágn, to jsou spolehlivý a bezporuchový auta, voe ne!
S Oktávkama máš asi pravdu, ty jedničkový už jsou dost starý a cena dvojkových už slezla dostatečně nízko. Přece jen, už se taky dělají dlouho.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru