Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Proč se kupují hlavně horská kola?

Trekove kolo je vlastne takovej klasickej cestak pro turisty jezdici po cyklostezkach. Do horsiho terenu bych se na nem bal, poridil jsem trekove kolo otcovi a je s nim moc spokojenej, on do terenu urcite nejezdi, nebavi ho to, jezdi predevsim asfaltovane cyklostezky a silnicky treti tridy s minimalnim provozem.

Naopak sam jsem si poridil horsky kolo ac nejaky terenni jezdec urcite nejsem, ale na vylete se dostanu i na mene sjizdne cesty a tam se potom horske kolo velmi hodi. Samozrejme ze na nem jedu kolikrat i 150km po silnici, ale ono potom 5km po kamenech prejedes jak, kdyz nebudes mit horaka? Stejne tak kolikrat ty asfaltky to je sila, na horaku na kterem mam pneu 2,1 vepredu, 2,2 vzadu se opravdu nebojim to po asfaltce z kopce pustit, protoze proste kdejakou diru, kterou prehlidnes projedes na pohodu a z kola te to nezkopne. Zrovna ted na TdF na kostkach hodili drzku, na horaku projedes jakykoli kostky na pohodu. Proste vyhoda horskeho kola je zrejma, ikdyz vim, ze ho nevyuzivam na 100%.

Jinak teda ja mam sve kola rad, takze je po jizde cistim a nasledne prejedu lestenkou, kolo pred kazdou vyjizdkou musi vypadat jako nove, naopak kdyz vidim nekoho na spinavem kole, tak pro sebe kroutim hlavou, ze tohle bych svemu kolu neudelal. Samozrejme neco jineho nekde v prirode je jasne, ze to kolo nemuze byt jak ze skatulky, ale nekolikatydenni nanos bahna je uz o tom cloveku, ktery to kolo az tak moc rad nema. :-)

Jo a jinak samozrejme jsem puvodni prevodniky 44-32-22 jsem vymenil za myslim 48-36-26, ten nejmensi bych vubec nepotreboval, vetsinu stejne jezdim na velkej. Je to idealni na slapani po silnici.

Reakce na příspěvek

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj příspěvek:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do debat